Свіже опитування автомобілістів показало, що покупці нових машин більшою мірою цінують якість і стиль, ніж безпеку або низький рівень шкідливих викидів.
Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на AutoExpress.
В опитуванні, проведеному компанією Auto Express Autovia, взяли участь понад 1200 британських автомобілістів. Питання були ранжовані по 17 різним факторам в залежності від того, наскільки цінними вони є для покупців легкових машин.
В результаті проведеного аналізу виявилося, що ключову роль в процесі вибору автомобіля грає репутація бренду. Так, якість була головним критерієм на думку 61% покупців, другим за значимістю слідував "стиль моделі" - 53% потенційних клієнтів. Третім за популярністю серед критеріїв вибору був названий позитивний попередній досвід володіння - 51 відсоток респондентів, а "оптимальне співвідношення ціни і якості" виявилося на четвертому місці.
А ось привабливість транспортного засобу в плані безпеки та екологічності набрала всього 24% і 9% відповідно. Менше покупці автомобілів покладаються тільки на рекомендації сім'ї та друзів – всього 6 відсотків опитаних.
На протилежному кінці шкали опитування - фактори, які змушують покупця уникати певного автомобіля. І тут знову головними критеріями відмови стали погана репутація щодо якості і негативне сприйняття іміджу бренду в цілому. Незважаючи на всю суб'єктивність оцінки репутації, під нею ховається раціональне зерно - адже низька якість призводить до невиправдано високих витрат на обслуговування і ремонт.
Нагадаємо, що Компанія Dodge офіційно оголосила конкурс на посаду амбасадора бренду. І за цю не курну, але димну роботу пропонує річний оклад в 150 тисяч доларів.