Електромобіль Nio ET5 з запасом ходу 1000 км складе конкуренцію Tesla Model 3. Він перевершує американську модель майже за всіма параметрами.
Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на прес-службу Nio.
Молодий китайський виробник електрокарів Nio представив седан ET5. Коефіцієнт аеродинамічного опору новинки становить всього 0,24. Усередині новинки практично немає фізичних органів управління. Зате є цифрова приладова панель на 10,5 дюйма і віртуальний кокпіт з технологією доповненої реальності та тачскріном діагоналлю 12,8 дюйма.
У перелік оснащення входять спортивні сидіння з підігрівом, вентиляцією і функцією масажу, підсвічування інтер'єру на 256 кольорів, аудіосистема об'ємного звучання Dolby Atmos 7.1.4 і навіть автопілот Aquila власної розробки, який отримує інформацію від 33 різних датчиків.
Електромобіль отримав два електромотори (по одному на кожній осі) і три варіанти тягової батареї – на 75, 100 і 150 кВт·год.Запас ходу на одній зарядці по китайському циклу CLTC становить 550, 700 і 1000 кілометрів відповідно.
Силова установка сумарно розвиває 480 к. с. та 700 Нм крутного моменту. До першої "сотні" автомобіль прискорюється за 4,3 секунди.
Старт продажів Nio ET5 запланований на вересень 2022 року. Версія Standard Range оцінюється в 51 тисячу доларів, за Long Range просять 61 тисячу. Це дорожче Tesla Model 3, яка коштує в Піднебесній від 40 до 53 тисяч доларів. Але якщо не купувати батарею, а брати її в оренду (опція BaaS – Battery-as-a-Service), то ціна електрокара впаде до тих же 40 тисяч доларів.
Вже відомо, що крім Китаю, модель продаватимуть у Норвегії, Німеччині, Нідерландах, Швеції та Данії.
Нагадаємо, що один з примірників Tesla Model S 2015 року випуску Все своє життя пропрацював в таксі Uber в США. І за 6 років майже безпроблемно накатав без малого 700 тисяч кілометрів.