10.09.2016-11.09.2016
Fashion Air Days - захід, яке вже давно стало частиною світського життя столиці. Кожен сезон організатори, Тетяна Харчева і Марія Сушко, збирають у ЦСМ М17 кращі дизайнерські бренди запрошують зробити покупки всіх, хто цінує і любить атмосферу високого шопінгу. Протягом двох днів усі відвідувачі можуть безкоштовно скористатися послугами професійних стилістів і шоппер.
Особою кампейна вересневого Fashion Air Days стала піарниця глянцевого видання про моду l'officiel-Україна Олена Коваль.
"Для мене це був дуже незвичайний досвід - опинитися по той бік камери!" - прокоментувала Олена. На моделі були надіті образи від брендів LaFress і Elena Burba.
Головною особливістю проекту є величезна SHOPPING зона.
"Fashion Air Days я приймаю участь вдруге. Приємно відзначити, що саме цей захід відвідують люди, у яких є свій стиль, вони цінують неординарність і не бояться виражати себе. В осінньому сезоні буде представлена актуальна колекція бренду Kass", - зазначив Богдан, засновник і головний дизайнер Kass.
Традиційно гості зможуть відпочити і розслабитися в двох LOUNGE зонах, розташованих з боку центрального входу в ЦСМ М17. Вже другий сезон елітні закуски пропонує відвідувачам квітучий ресторан O GOROD.
"Під час заходу високого шопінгу наш шеф-кухар Олександр Смирнов пропонує відвідувачам спектр сезонного меню. Якість страв і рівень сервісу в нашому ресторані завжди на найвищому рівні. У цьому можна переконатися, завітавши до нас у будь-який час, або ж відвідавши Fashion Air Days 10-11 вересня", - коментує директор Олександр Галицький.
Протягом двох днів відвідувачів будуть запрошувати прослухати лекції від провідних дизайнерів, стилістів і бьютимейкеров. Естетику Education зони забезпечує преміальна флористична компанія Avramenko floristic workshop.
"Під час вересневого Fashion Air Days ми представимо свій інноваційний продукт - Flowerbag. Красиві квіткові композиції в новому форматі, наповнені різноманітними кольорами, в залежності від події і настрої. З заходом високого шопінгу нас об'єднує прагнення робити все виключно стильно і якісно", - зазначив засновник Ігор Авраменко.
Маленькі модники, які відвідують Fashion Air Days, найбільше люблять kid's зону, де з ними з моменту відкриття і до самого закриття веселяться професійні аніматори.
"Для нас не має значення вік. 3 року, 7 років, 18, 35... У кожного свій внутрішній світ, смак, стиль... Участь компанії Tassel в Fashion Air Days - це можливість познайомити дорослих зі стильними дитячими святами, які підкреслюють індивідуальність кожної дитини", - поділилася Ольга Ковлакова, керівник компанії Tassel - партнера kid's зони вересневого проекту.
Організатори стильного івенту Марія Сушко та Тетяна Харчева акцентують, що головне в Fashion Air Days - це задоволення: від вируючого сучасного життя в цілому, і від шопінгу, як невід'ємної її складової.