Як пояснюють фахівці естонської компанії під
час вебінару з
uBird,
система збирає та обробляє всі отримані дані в кілька етапів. Спочатку комп'ютер створює
найточнішу карту ліній електропередачі, прив'язуючи її до об'ємної копії місцевості та
географічних координат. Ця карта працює як своєрідний каталог, де міститься докладна інформація
про стан будь-якої точки мережі. Усі зображення з камери, а також дані, зібрані за допомогою
теплового датчика та лідара, прив'язуються до кожного конкретного об'єкта.
Найскладнішим пристроєм у всьому проєкті є лідарна камера. Лідар (абревіатура від Light
Identification, Detection and Ranging) – спеціальний пристрій, який використовує відображене
світло для визначення відстаней між об'єктами та будує об'ємну цифрову копію середовища навколо
безпілотника. Результат сканування – 3D модель лінії та автоматичний аналіз профілю рослинності
та зон розчищення.
Після цього система аналізує зображення і звіряє їх зі своєю базою
дефектів, визначаючи, які несправності на якому об'єкті виявлені. Якщо система не бачить на
фотографії знайомого дефекту, але реєструє підвищення температури або інший сигнал тривоги, то
повідомляє про це оператора. Фахівець переглядає збільшені зображення об'єкта та сам визначає
проблему. Таким чином, програму навчають розпізнавати нові дефекти або навпаки відрізняти
випадки помилкової тривоги. Дані про всі аварійні ділянки автоматично завантажуються у загальну
базу, щоб формувати звіти та заявки на ремонт, планувати необхідні роботи та ділитися докладною
інформацією з працівниками ремонтної служби, які не авторизовані у системі.