Російська авіакомпанія "Якутія" розібрала на запчастини два літаки Sukhoi Superjet 100. У лізингу у перевізника були чотири "Суперджети".
Проблеми виникли з ремонтом двигунів лайнерів, оскільки деталі з весни не надходять через санкції, повідомляє TRAVEL РБК-Україна з посиланням на російські ЗМІ.
У авіакомпанії "Якутія" у флоті числиться 15 авіалайнерів, більшість з яких – іноземного виробництва. Чотири російські літаки Sukhoi Superjet 100 були взяті в лізинг у держави.
Позачергова перевірка виявила, що два із чотирьох "Суперджетів" вже розібрані, і повернути їх у початковий стан неможливо. У літаках відсутні маршеві двигуни.
За словами гендиректора перевізника, один лайнер неможливо відновити, бо пошкоджена гаряча частина двигуна SaM146, а ремонт можливий лише у Франції. Також у літака є проблеми з шасі та компонентами.
Зазначається, що російсько-французька фірма PowerJet з березня не виготовляє та не обслуговує силові установки SaM146 для "Суперджетів". А російський двигун підходить лише модифікації SuperJet New, яка ще не пройшла сертифікацію.
Другий борт авіакомпанія "Якутія" сподівається відремонтувати самотужки: один двигун вдалося відремонтувати, другий мають намір відновити самостійно.
Втім, самотужки цей перевізник уже ремонтував літаки раніше і ставив неоригінальні деталі. Два роки тому "Якутія" без участі виробника замінила скло в кабіні пілота SuperJet. В результаті кабіну залило дощем.
Державна лізингова компанія збирається розірвати контракт із перевізником та вилучити "Суперджети".
У 2022 році російським авіакомпаніям обіцяли 19 бортів Sukhoi Superjet 100, однак отримають перевізники 10. Тільки 7 із них будуть новими.
Нагадаємо, ми писали, що відбувається із пілотами пасажирських літаків РФ.