Пасажири, які бронюють авіаквитки, інколи припускаються помилок у написанні імені та прізвища. Вони можуть стати причиною відмови у перевезенні.
Як вирішуються питання щодо помилок у квитках на рейс Turkish Airlines, TRAVEL РБК-Україна повідомляє з посиланням на avianews.com.
Фахівці профільного сайту з'ясували у авіакомпанії, що у більшості випадків мандрівника все одно зареєструють та допустять на борт літака. Але працівники в аеропорту зважатимуть також, яка помилка допущена, а вирішення залежить ще від країни вильоту та прильоту.
Якщо пасажир помітив помилку у квитку Turkish Airlines, він може зателефонувати в кол-центр авіакомпанії або звернутися у місцевий офіс.
"Якщо такої можливості немає, у день вильоту приїдьте в аеропорт заздалегідь та знайдіть представника Turkish Airlines", – радять пасажирам.
Якщо країна вильоту або прильоту веде сувору звітність пасажирів, вимагає точного збігу даних у квитках та документах, в кожному випадку прийматимуть індивідуальне рішення.
Найсуворіші вимоги в Азії – В’єтнамі, Японії, Філіппінах. Навіть якщо авіакомпанія допустить пасажира на рейс, мандрівнику можуть відмовити у в’їзді в аеропорту прильоту, або виникнуть складнощі на зворотному рейсі.
Фото: Літак авіакомпанії Turkish Airlines (unsplash.com/nazariy-kovalchuk)
Правила, які стосуються більшості випадків помилок у квитках, такі:
Нагадаємо, ми писали, що можна ввозити в Україну без декларування.