Нові нічні потяги Австрії сполучають Відень із Німеччиною, Італією та Нідерландами. Перше пасажирське сполучення заплановано на грудень цього року на лініях Відень – Гамбург та Інсбрук – Гамбург. Продаж квитків почнеться 11 жовтня.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Euronews Travel.
Австрійський залізничний оператор OeBB представив нове покоління спальних поїздів. Це проект, створений на прохання мандрівників щодо альтернатив літакам і бензиновим а також дизельним автомобілям.
Державний залізничний оператор OeBB, який має 20 залізничних маршрутів по всій Європі, був піонером у відродженні таких послуг. Компанія має найбільший в Європі парк спальних поїздів. Там сподіваються подвоїти кількість "нічних" пасажирів з 1,5 мільйона до трьох мільйонів до 2030 року.
Нові поїзди мають сучасний дизайн та більше зручностей. Кожне двомісне купе має окремий туалет і душ. Є навіть одномісні купе для індивідуальних мандрівників.
"Я все ще пам’ятаю старі спальні вагони, які були такими темними — маленьке віконце, двоярусні ліжка та фіранки", – каже 69-річна пенсіонерка Розмарі, оглядаючи новий нічний поїзд OeBB. За її словами, порівняно зі старими спальними потягами, "це чиста розкіш".
Перший з 33 поїздів, замовлений у німецького виробника Siemens у 2018 році із загальною інвестицією в 720 мільйонів євро, може надійти в експлуатацію вже в грудні. Він з’єднає австрійські міста Відень та Інсбрук із Гамбургом в Німеччині.
До 2028 року нові спальні поїзди будуть поступово введені на інші маршрути в Австрії, Німеччині, Італії, Нідерландах та Швейцарії.
Фото: Нові поїзди оператора OeBB мають сучасний дизайн та більше зручностей (Getty Images)
"Франції доведеться трохи почекати, бо для цього потрібні нові дозволи від національного залізничного управління", – сказав генеральний директор OeBB Андреас Матте.
У 2018 році в OeBB заявили, що всі їхні потяги працюють на електроенергії, виробленій виключно за допомогою гідроенергії, сонячної та вітрової енергії й назвали це новим для захисту клімату в Австрії.
"Кожен кілометр, який проїжджає цей потяг – це кілометр захисту клімату і внесок у краще майбутнє. Сісти на поїзд у Відні ввечері та наступного ранку прокинутися в іншому європейському мегаполісі – у майбутньому це буде ще простіше та комфортніше", – сказала міністр навколишнього середовища Австрії Леонора Гевесслер.
11 грудня 2023 року, через дев'ять років після скасування, знову почне курсувати нічний потяг OeBB Берлін-Париж. А зара перше пасажирське сполучення заплановано на грудень цього року на лініях Відень – Гамбург та Інсбрук – Гамбург. Попередній продаж квитків стартує 11 жовтня.
Раніше блогер Олег Васильєв дав поради, як доїхати до Варшави й Хелма з України.
Крім того, Укрзалізниця відкрила продаж квитків на новий поїзд із Рава-Руської на Львівщині до Варшави. Цей маршрут має розвантажити прикордонні пункти пропуску. Стало відомо, скільки коштуватимуть квитки на новий поїзд до Польщі.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.