У російської авіації на тлі санкцій виникли нові проблеми. Авіакомпанії можуть залишитися без механіків та водіїв на аеродромах під час другої хвилі мобілізації.
Про це повідомляє TRAVEL РБК-Україна з посиланням на avianews.com.
Із дефіцитом незамінного персоналу компанії зіштовхнуться через те, що друга хвиля мобілізації стосується більше чоловічих професій, які виконують роботу на аеродромі в зоні з обмеженим доступом.
Про це повідомила голова найбільшої російської приватної авіакомпанії S7 Airlines Тетяна Фільова під час форуму Woman Summit.
Досі мобілізація не була такою відчутною – воювати забрали бортпровідників та співробітників на стійках реєстрації. У цих професіях багато жінок, тому замінити "вибулих" чоловіків було нескладно.
А от механіків та водіїв на аеродромах жінками замінити не вдасться. Так само – як і мігрантами Середньої Азії, бо негромадянам Росії не дозволять працювати в зоні з обмеженнями.
"Ми боїмося, що якщо ситуація ставатиме гіршою, і буде масовий забір людей, то ми не наберемо стільки жінок", – сказала керівниця S7 Airlines.
За її словами, в ці дні персонал авіакомпанії працює в стресі. Лише за один день працівники двічі пошкодили літак на пероні.
Після запровадження санкцій США та ЄС, погіршилася безпека російської авіації. Це пов'язано з тим, що під заборону потрапило постачання нових сучасних літаків російським авіакомпаніям, а також запчастин для таких авіалайнерів.
Зараз основу цивільного флоту російських авіакомпаній становлять літаки Boeing та Airbus, які виробляють у Європі або США.
Нагадаємо, ми писали, що Росію виключили з найпрестижнішого рейтингу авіакомпаній.