Мільйони українців через війну опинилися за кордоном, у багатьох виникли проблеми у зв'язку із втратою чи псуванням документів.
Як можна отримати картку платника податків, перебуваючи в іншій країні, TRAVEL РБК-Україна повідомляє з посиланням на Мінреінтеграції.
У міністерстві зазначають, що картку платника податків громадянин України може отримати:
Необхідні документи:
Куди звертатися, щоб отримати картку платника податків поштою, пояснили у Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
Зазначається, що громадяни України, які проживають або перебувають за кордоном та не можуть прибути в Україну, можуть надіслати заяву за формою № 5ДР на адресу ДПС України (Київ, Львівська площа,8) разом із ксерокопією з чітким зображенням документа, що посвідчує особу.
Фото: Біженці за кордоном можуть відновити картку платника податків (gettyimages.com)
Підпис фізичної особи на заяві має бути засвідчений у встановленому законодавством порядку.
Якщо громадянин звертається вперше за присвоєнням номера платника податків, то заповнює та подає форму №-1ДР, яка одночасно є заявою. У випадку виготовлення картки для дитини до 14 років один з батьків заповнює цю форму, а також надає свідоцтво про народження дитини та документ, що засвідчує особу заявника.
Нагадаємо, ми писали, які документи можна надсилати поштою за кордон.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.