Федеральна авіаційна адміністрація США (FAA) рекомендувала всім авіакомпаніям терміново перевірити деталі ще одного покоління літаків Boeing. Йдеться про кріплення заглушок на місці аварійних дверей.
Перевірки пов'язані з інцидентом розгерметизації салону авіалайнера Alaska Airlines на початку січня, повідомляє РБК-Україна з посиланням на avianews.com.
Раніше 6 січня американський авіарегулятор заборонив польоти 171 літака Boeing 737-9 MAX по всьому світу через випадіння заглушки дверей. Ці конструкції встановлюють замість аварійних дверей у деяких літаках. 5 січня у такого літака Alaska Airlines заглушка відлетіла під час польоту.
На вимогу FAA авіакомпанії перевіряють усі авіалайнери Boeing 737-9 MAX, як закріплені заглушки. Їхні польоти зупинені на невизначений час.
Тепер американський авіарегулятор рекомендує перевірити кріплення заглушок і у літаках Boeing 737-900ER. У них схожа конструкція заглушки дверей із Boeing 737-9 MAX, хоч це різні покоління літаків.
У попередженні про безпеку для авіакомпаній FAA від 21 січня вказується, що деякі авіакомпанії після додаткових перевірок своїх Boeing 737-900ER виявили проблеми із болтами заглушок.
Перевірки Boeing 737-900ER повинні запобігти повторенню інциденту з випадінням аварійної заглушки, який стався з літаком Boeing 737-9 MAX.
Заглушки дверей встановлюють, якщо авіакомпанії розміщують менше крісел, ніж передбачено літаком. Це допомагає збільшити дальність польотів або розмістити бізнес-клас на додаток до економ-класу. Якщо пасажирів 189 і менше, потреби у двох аварійних виходах за крилом немає. Тому замість дверей авіакомпанії встановлюють заглушку з вікном та панеллю обшивки.
Нагадаємо, ми писали, що майже 200 літакам Boeing заборонили польоти по всьому світу. Причиною став інцидент із новим авіалайнером цієї моделі у флоті авіакомпанії Alaska Airlines.
Також ми розповідали, що японська авіакомпанія перефарбувала усі літаки через війну в Україні. Лоукостер прибрав букву Z на хвості та оновив ліврею.