YouTube почав розгортати ініціативу боротьби з блокувальниками реклами на своїй платформі по всьому світу. Платформа "здійснює глобальні зусилля", щоб спонукати користувачів перестати блокувати рекламу або підключитися до YouTube Premium.
Про це пише РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на веб-сайт про комп'ютерну техніку та гаджети The Verge.
Перші повідомлення про заборону адблок-розширень почали з'являтися ще влітку, проте тоді банери, що вимагають вимкнути блокування реклами, з'являлися лише в обмеженої кількості користувачів у рамках експерименту. Тепер нова політика почала поширюватися на всіх юзерів.
Зазвичай, користувачі отримують попередження, в якому йдеться про те, що через кілька роликів перегляд відео буде заблоковано, якщо вони не відключать блокування реклами.
У деяких випадках відтворення роликів негайно блокується, і навіть оновлення сторінки не допомагає. Таким чином, у користувачів не залишається вибору, крім як вимкнути адблок та переглядати рекламу, або придбати YouTube Premium.
Представник YouTube Ден Лоутон підкреслив, що використання блокувальників реклами є порушенням правил платформи. За його словами, наявність реклами дозволяє підтримувати творців контенту та надавати доступ до відеороликів мільйонам користувачів.
Важливо, що YouTube перевіряє лише наявність адблок-сервісів, а не враховує наявність монетизації у конкретних регіонах.
Раніше ми писали, що YouTube анонсував появу важливої функції.
А ще у нас є матеріал про появу нових правил в Україні щодо реклами.