В Україні діє медична програма, яка покриває різноманітні медичні послуги: від первинних консультацій до подальших обстежень. Проте можуть трапитися випадки порушення прав, коли пацієнтові відмовляють у наданні безкоштовних послуг.
Що робити в такому випадку, розповідає РБК-Україна (проєкт Styler) з посиланням на допис НСЗУ у Facebook.
Насамперед потрібно звернутися за роз'ясненнями до керівника лікарні чи власника закладу охорони здоров'я. Це може бути відповідний орган місцевої влади.
Якщо ж таке спілкування не дало результату, тоді подавайте скаргу до НСЗУ.
Строк розгляду скарги становить 30 робочих днів, відповідно до законодавства. Однак здебільшого розгляд займає не більше десяти робочих днів, переконують у НСЗУ.
Щоб правильно подати скаргу, необхідно надати всю наявну інформацію про порушення прав пацієнта. Зокрема, необхідно вказати такі дані:
Випадки можливих порушень:
Подати скаргу до НСЗУ можна:
Раніше ми розповідали, де в Києві безкоштовно здати кров на наявність ВІЛ.
Читайте також, до чого може призвести передозування вітаміном D.