В будь-якій сфері є додаткові послуги, але найкраще, коли вони безкоштовні і мають суто добровільний характер. Однак, коли людина на додачу отримує комплекс непотрібних продуктів - викликає справжній шок.
У яких місяцях найчастіше нав'язують непотрібні послуги, повідомили у Telegram-каналі "Захист прав споживачів".
Нав'язування додаткових платних послуг споживачеві досить поширене явище у сучасному світі. Є сфери, де найчастіше роблять пропозиції, від яких складно відмовитися:
Часто це роблять, коли грамотно використовують слабкі сторони людської натури:
Є певні місця, де потрібно бути особливо уважними, а саме:
Варто уважно читати документи і доповнення до них, особливо класичний підступний дрібний шрифт.
Ніколи не укладайте угоду під впливом пропозиції, яка виникла раптово. Продавець вас може квапити і казати: "тільки сьогодні", "тільки зараз", "потрібно чим швидше". Однак, це свідчить лише про те, що угода може бути не зовсім чесною.
Якщо договори складні, не сподівайтеся на власні сили, зверніться до юриста для підписання паперів.
Необхідно пам'ятати, що ви можете відмовитися від запропонованих умов договору. Не соромтеся користуватися цим правом, якщо вас щось не влаштовує.
Перевіряйте заздалегідь репутацію фірми-продавця, читайте відгуки. На місці уточнюйте незрозумілі моменти.
Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", постачальник послуги зобов'язаний вчасно і повністю проінформувати вас про майбутню покупку.
Разом з тим надавач послуг не має права змушувати вас купувати товар, як необхідне доповнення до того, що ви вже придбали. Усі збитки, яких зазнала людина повинні бути відшкодовані.
Однак, якщо непотрібна послуга вже куплена, ви маєте право не тільки відмовитися від неї, а й повністю відшкодувати свої збитки.
Складіть у двох примірниках претензію, вона пишеться в довільній формі, із зазначенням ваших контактів, номеру договору, переліку нав'язаних послуг, вимогою відшкодувати витрати.
Один примірник віднесіть в магазин особисто і простежте, щоб на ньому була поставлена позначка про те, що претензія прийнята.
Якщо протягом 30 днів ніхто не вийшов на зв'язок, варто написати скаргу до Держпродспоживслужби чи її територіального органу.
Раніше ми повідомляли, як зрозуміти, що пляшкова вода з магазину якісна та безпечна.
Також ми писали, що робити, коли охоронець в магазині змушує платити за товар, який пошкодили не ви.