В Україні громадянам розповіли, якщо абонент вчасно, у визначений термін, не надав газопостачальній компанії дані про спожитий обсяг природного газу, то у такому разі підприємство визначає їх самостійно.
Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на "Нафтогаз" у Facebook.
Часто клієнти компанії з різних причин не передають показання лічильників, тому в такому випадку цифри у платіжці можуть відрізнятися від реальних спожитих кубів "блакитного палива".
Якщо від абонента не надходять дані про обсяги спожитого газу, у такому випадку вони визначаються на основі місячного об’єму споживання за аналогічний період минулого року, тому цифри "на папері" можуть відрізнятися від фактичних.
Щоб нараховані обсяги газу збігались з реальним споживанням, клієнтам потрібно вчасно передавати покази лічильників, тобто з 28-го по 5-те число.
"Якщо ви тимчасово не проживаєте у помешканні та не користувалися газом, передавайте щомісяця фактичні незмінні показання", - попередили у "Нафтогазі".
У газопостачальній компанії розповіли, що можна не витрачати час на дзвінки у Контакт-центр, візити до Центру обслуговування клієнтів чи очікування друкованих платежів.
"Фіксуйте кубометри спожитого газу за допомогою сервісів ГК "Нафтогаз України". Тестуйте наші діджитал-канали та обирайте найзручніший", - йдеться в оголошенні.
Йдеться про такі способи:
В "Нафтогазі" зазначили, що наразі така можливість доступна виключно для клієнтів:
Раніше у Пенсійному фонді повідомляли, що українці можуть отримати пільгу на оплату за доставку та розподіл газу.
Також ми писали, що деякі українці можуть не сплачувати рахунки за газ у повному розмірі.