Українцям нерідко приходять нарахування за електроенергію навіть у тому випадку, коли у квартирі ніхто не живе й фактичного використання світла за даною адресою нема.
Чому це стається і що зробити, аби не нараховували "зайві" кВати, розповіли у компанії YASNO.
"Якщо у вас є автоматична система обліку електричної енергії АСКОЕ, то вам нічого не потрібно робити. Ваш оператор бачить, що електроенергію не споживають, тому нарахувань не буде. В іншому випадку вам нараховуватимуться середньодобові показання, бо оператор не знає, чи живе хтось у квартирі, чи показання просто не передають", - пояснюють у компанії.
Щоб уникнути нарахування:
Щоб нарахування у платіжках за електроенергію були коректними, потрібно передавати показання за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Дані можна повідомити оператору системи розподілу або через онлайн-сервіси YASNO:
Часто у споживачів виникає питання, чому у платіжках приходять великі суми за спожиту електроенергію, якщо у минулому місяці вони майже не "накрутили" світла.
"Як правило, причина полягає у несвоєчасній передачі показань самим споживачем. Оператор системи розподілу щомісяця розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Для цього від попередніх показань лічильника віднімають поточні - це і є кількість використаних кВт-годин. Якщо споживач повідомляє показання регулярно та вчасно, обсяг визначається завжди чітко. А ось за відсутності актуальних даних лічильника може бути суттєва похибка", - пояснюють у компанії YASNO.
Тому показники лічильника завжди треба передавати вчасно.
Раніше ми писали про те, хто може розраховувати на субсидію.
Читайте також про те, як подати документи на субсидію.