В Україні громадяни часто скаржаться на те, що на пошті можуть зіпсувати посилку або навіть загубити. Однак, варто знати, як діяти в такій ситуації та захистити свої права.
Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на Facebook Держпродспоживслужби.
Відповідно до Статті 32 Закону України "Про поштовий зв’язок" за невиконання чи неналежне виконання послуг оператори поштового зв’язку несуть перед користувачами таку відповідальність:
Вартість попередньо оплачених користувачем послуг, що фактично не були йому надані, відшкодовується у повному обсязі на підставі квитанції чи іншого документа про оплату цих послуг.
Варто пам’ятати, що оператор поштового зв’язку не несе відповідальності за поштові відправлення, якщо:
Важливо, якщо ви вважаєте, що ваші права порушено - звертайтесь до Держпродспоживслужби або до її територіальних органів. Також споживач може звернутися за захистом своїх прав до суду.
Раніше ми повідомляли, як відправити посилку з України в інші країни своїм рідним.
Також ми писали, що робити, якщо ви розбили товар в магазині.