Що робити, якщо під час використання банкомату відключили світло: так ви повернете свої гроші
Екстрені відключення світла, а також за графіком в Україні продовжуються. А значить, опинитися в ситуації, коли ви вставили картку в банкомат чи термінал, а світло вимкнули – може кожен і будь-якої миті.
Як діяти у такій ситуації, щоб повернути свої гроші, розповіли у Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України у Telegram.
Ви прийшли до терміналу покласти гроші на рахунок, вставили картку і додали вже половину суми. Але операція перервалася, бо відключили світло.
Або ж ви вставили картку в банкомат, набрали необхідну суму і в той момент, коли банкомат почав рахувати купюри, світло вимкнули.
Що робити у такій ситуації?
Алгоритм у такій форс-мажорній ситуації є досить простим. Вам потрібно насамперед зателефонувати на гарячу лінію свого банку (у ПриватБанку – 3700).
Далі вам потрібно подати заявку на повернення коштів. Для цього вам знадобляться такі дані:
- Номер термінала
- Адреса термінала
- Сума
- Приблизний час проведення операції
Коли ваша заява буде оброблена і гроші в терміналі перерахують, суму вам повернуть на карту. Якщо ви переказували кошти – їх можуть зарахувати на картку отримувача.
Процес перевірки операції та повернення коштів може зайняти від кількох годин до кількох днів - тому наберіться терпіння.
Як ще можна зняти кошти з картки
Українці можуть отримати готівку зі своєї картки не лише у відділеннях банку чи банкоматах. Це можна зробити на касі в супермаркеті, в аптеках та на АЗС.
Для цього потрібно сплатити будь-яку покупку карткою та попередити касира, що ви хочете зняти готівку. Мінімальна сума – 500 гривень, максимальна – 6000 гривень.
Також зняти кошти з картки можна у відділеннях Укрпошти та Нової пошти.
До речі, раніше ми розповідали про те, що українцям змінили умови зняття готівки у банкоматах.
А ще писали про те, де можна зняти гроші при відключеннях світла – усі адреси.