Інколи так трапляється, що речі повертаються з хімчистки зіпсованими - пальто на два розміри менше або плями на куртці. У такій ситуації варто дотримуватись чітких інструкцій.
Про це повідомили на сторінці Держпродспоживслужби у Facebook.
Коли забираєте одяг з хімчистки, то потрібно перевірити якість виконання послуги в присутності працівника хімчистки. Загалом споживач має право на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності замовленню.
Відповідно до ст. 10 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо одяг хімчистка зіпсувала, то людина має право вимагати:
Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи. Хімчистка зобов'язана протягом місяця відшкодувати збитки.
Експерти кажуть, якщо вам повертають неякісно очищені або зіпсовані речі - зверніться до адміністрації закладу з письмовою скаргою.
До скарги додайте копію квитанції з хімчистки та копії інших документів, що можуть бути доказами (копія документа, що засвідчує вартість речі, копія довідки про оціночну вартість речі).
Коли ви здаєте речі в хімчистку, то вам зобов'язані видати документ - квитанцію.
Перш ніж підписувати видану квитанцію, уважно вивчіть її зміст.
Необхідно знати, що у квитанції в обов'язковому порядку повинні міститися:
Раніше ми повідомляли, які речі треба здавати в хімчистку, а не прати самостійно.
Також ми писали, чому пральна машина погано віджимає одяг.