Неподалік міста Бордо у Франції у Різдво сталася просто неймовірна історія. Під час подорожі машиніст високошвидкісного пасажирського потяга вистрибнув із кабіни на швидкості 186 миль/год (понад 300 км/год).
Що трапилося з пасажирами, чому машиніст потягу так вчинив та чи вдалося зупинити потяг, розповідає РБК-Україна (проєкт Styler).
Неймовірна різдвяна пригода сталася 25 грудня на високошвидкісному потязі TGV, який прямував із Парижа до Бордо.
Потяг розвивав швидкість 186 миль/год (300 км/год), коли машиніст несподівано залишив своє робоче місце і вистрибнув із кабіни. Ймовірно, він наклав на себе руки.
Причини такого вчинку наразі залишаються невідомими. У компанії розповіли, що машиністу було 52 роки й він мав певні "особисті проблеми".
Завдяки сучасним технологіям безпеки потяг негайно активував систему аварійного гальмування, коли система зафіксувала відсутність машиніста. Це дозволило уникнути зіткнення, і потяг поступово зупинився за кілька хвилин після інциденту.
Автоматична зупинка врятувала понад 400 пасажирів і система зупинила поїзд буквально за хвилину після того, як машиніст покинув своє місце. Подібний випадок трапився вперше в історії швидкісної залізниці.
"Надзвичайна рідкісна ситуація, якщо не сказати безпрецедентна. Я ніколи такого не бачив за свою кар'єру", - зауважив колишній співробітник компанії.
Вже відомо, що 52-річний Бруно загинув. Серед залізничників Сент-Етьєна він був відомим - його любили та поважали, у компанії він працював з 1997 року.
Сотні пасажирів, які прямували на святкування Різдва до своїх рідних, були змушені залишити потяг і чекати на допомогу просто посеред французьких полів. Очікування тривало кілька годин, доки не було забезпечено безпечну евакуацію пасажирів і відновлено рух на залізничній лінії.
"Це було найгірше Різдво в моєму житті. Ми стояли в полі, а навколо була суцільна темрява", - розповіла одна з пасажирок.
Поліція Бордо та представники SNCF (Національної залізничної компанії Франції) розслідують причини цього випадку. Відомо, що машиніст мав багаторічний досвід роботи та не фігурував у дисциплінарних справах.
Представники SNCF наголошують, що потяги TGV обладнані сучасними системами безпеки, які дозволяють уникнути катастроф навіть за таких обставин.
У SNCF висловили подяку системам автоматизації, які запобігли катастрофі. Компанія також пообіцяла компенсувати пасажирам усі незручності, пов’язані із затримкою та неприємними обставинами подорожі.
Раніше ми писали про те, який літак боїться побачити багато людей на нашій планеті.
А ще розповідали про те, що успішна лондонська банкірка кинула кар'єру та стала першою буддистською черницею в Бутані.
Під час написання матеріалу були використані джерела: lemonde.fr, bbc.com, railwaygazette.com.