Автомобільні шини можуть сигналізувати про необхідність заміни або ремонту. Не можна ігнорувати деякі ознаки, адже це може призвести до попадання "залізного коня" у дорожньо-транспортну пригоду через втрату зчеплення з дорогою.
РБК-Україна (проект Styler) повідомляє, на які ознаки повинен звертати увагу водій.
При написанні матеріалу використовувались такі джерела: сайт Motor trend Та Сonsumer reports.
Невеликий чи перевищений тиск повітря в покришках ініціює виникнення гриж.
Цим терміном називаються пошкодження внутрішніх прошарків на бічній стороні після удару, що з'являються через деякий час використання машини.
Іноді може з'являтись довга тріщина, яка може сигналізувати про малий тиск повітря у шинах.
Якщо екстрено маневрувати на машині, на протекторі виникнуть нерівномірні зноси. Тобто, з'являться так звані плями.
Ця неприємність відбувається тоді, коли гальма транспортного засобу не обладнані антиблокувальною системою. Також шини можуть покриватися плямами, якщо автомобіль інтенсивно гальмує із заблокованими колесами або його різко заносить. Іноді лисини виникають, якщо машина занадто довго стоїть на одному місці.
Якщо ви часто підкачуєте шини, то це може свідчити про прокол або пошкодження. Тому потрібно негайно ремонтувати шину. Допомогти виправити проблему можуть на вулканізації або шиномонтажі.
Вібрація, що відчувається на кермі або в кузові авто, може бути ознакою пошкодження шини. Тому варто не нехтувати цією проблемою, а чим швидше звернутися до майстра.
Вм'ятини на покришці свідчать у більшості випадків про знос ходової частини авто. Слід якомога швидше перевірити підвіску автомобіля, оскільки подібні дефекти з'являються в результаті спонтанного і надмірного навантаження на колесо.
Через незнання або безвідповідальність працівники колісного сервісу можуть пошкоджувати декоративний ковпак або ковпачок.
Головна проблема не досвідчених майстрів - зірвана різьба колісних шпильок або ще гірше - ступиць чи барабанів. Багато хто вважає, що чим тугіше затягнуті болти і гайки, тим краще.
Однак "перетягнуте" кріплення колеса - це не тільки зірвана різьба, а ще й некоректна робота колісного гальмового механізму.
Раніше ми повідомляли, коли треба "перевзути" авто на літні шини і скільки це зараз коштує.
Також ми писали, які помилки при купівлі шин краще не допускати.