Плата за користування Telegram: мобільний оператор пояснив українцям нововведення
Український мобільний оператор Vodafone вирішив починати тарифікувати трафік Telegram, запроваджуючи оплату для своїх абонентів за користування популярним месенджером та підвищуючи вартість тарифних планів з 10 лютого.
Інформація про нововведення викликала у клієнтів "Водафон" здивування. І користувачі мережі поцікавилися в оператора, чим викликано таке рішення.
Відповідь із поясненнями опублікована на Facebook-сторінці Vodafone.
Так, один з абонентів звернувся з проханням повернути Телеграм у тарифний план SuperNet Start+ в OnlinePASS, наголошуючи на важливості даного месенджера в цей час, враховуючи доступ до широкого контенту навіть в умовах проблем зі зв'язком через відсутність світла.
"Говорю як студентка: всі групи та канали, які в нашому університеті відповідають за навчання, лише у Телеграмі", - йдеться у зверненні до компанії.
Що відповідають у "Водафоні"
Як зазначають представники мобільного оператора, навантаження на мережу зараз стрімко зросло, що особливо відчувається в умовах відключення електроенергії, коли клієнти "масово переходять із домашнього WiFi на мобільний інтернет".
"Телеграм наразі є одним з найбільших джерел навантаження. Ми, в першу чергу, дбаємо про доступність мережі для всіх абонентів. Тож ми змушені прибрати Telegram з послуги Online PASS. Це допоможе нам розвантажити мережу, а також підвищити швидкість доступу до мережі", - розповіли в компанії.
Також у Vodafone зазначають, що доступ до Telegram залишається в рамках пакетного трафіку у тарифі SuperNet Start+.
"Рекомендуємо в налаштуваннях Telegram вимкнути автозанатаження фото та відео – це доможе зменшити обсяг трафіка, який використовує цей застосунок", - діляться в компанії порадою.
У Vodafone пояснюють введення плати за користування Telegram (фото: скрін facebook.com/VFUkraine)
У Vodafone також пояснять підвищення вартості деяких тарифних планів зростанням витрат на підтримку та розвиток мережі, а також операційних витрат, зокрема зростанням витрат на електроенергію, радіочастотний збір тощо.
"Ми інвестували величезні суми у розширення географії мережі та підвищення швидкості доступу - вони необхідні для того, щоб розширювати географію мережі та обслуговувати трафік, що постійно зростає", - йдеться в повідомленні.
Раніше ми розповідали, що зміниться для українців після приєднання до єдиного роумінгового простору ЄС, та чи зростуть тарифи.
А також перед цим ми писали, як змінилися тарифи мобільних операторів під час повномасштабної війни РФ проти України.