ua en ru

Плата за користування Telegram: мобільний оператор пояснив українцям нововведення

Плата за користування Telegram: мобільний оператор пояснив українцям нововведення Фото: український мобільний оператор планує скасувати безлім за Telegram (pixabay.com)

Український мобільний оператор Vodafone вирішив починати тарифікувати трафік Telegram, запроваджуючи оплату для своїх абонентів за користування популярним месенджером та підвищуючи вартість тарифних планів з 10 лютого.

Інформація про нововведення викликала у клієнтів "Водафон" здивування. І користувачі мережі поцікавилися в оператора, чим викликано таке рішення.

Відповідь із поясненнями опублікована на Facebook-сторінці Vodafone.

Так, один з абонентів звернувся з проханням повернути Телеграм у тарифний план SuperNet Start+ в OnlinePASS, наголошуючи на важливості даного месенджера в цей час, враховуючи доступ до широкого контенту навіть в умовах проблем зі зв'язком через відсутність світла.

"Говорю як студентка: всі групи та канали, які в нашому університеті відповідають за навчання, лише у Телеграмі", - йдеться у зверненні до компанії.

Що відповідають у "Водафоні"

Як зазначають представники мобільного оператора, навантаження на мережу зараз стрімко зросло, що особливо відчувається в умовах відключення електроенергії, коли клієнти "масово переходять із домашнього WiFi на мобільний інтернет".

"Телеграм наразі є одним з найбільших джерел навантаження. Ми, в першу чергу, дбаємо про доступність мережі для всіх абонентів. Тож ми змушені прибрати Telegram з послуги Online PASS. Це допоможе нам розвантажити мережу, а також підвищити швидкість доступу до мережі", - розповіли в компанії.

Також у Vodafone зазначають, що доступ до Telegram залишається в рамках пакетного трафіку у тарифі SuperNet Start+.

"Рекомендуємо в налаштуваннях Telegram вимкнути автозанатаження фото та відео – це доможе зменшити обсяг трафіка, який використовує цей застосунок", - діляться в компанії порадою.

Плата за користування Telegram: мобільний оператор пояснив українцям нововведення

У Vodafone пояснюють введення плати за користування Telegram (фото: скрін facebook.com/VFUkraine)

У Vodafone також пояснять підвищення вартості деяких тарифних планів зростанням витрат на підтримку та розвиток мережі, а також операційних витрат, зокрема зростанням витрат на електроенергію, радіочастотний збір тощо.

"Ми інвестували величезні суми у розширення географії мережі та підвищення швидкості доступу - вони необхідні для того, щоб розширювати географію мережі та обслуговувати трафік, що постійно зростає", - йдеться в повідомленні.