Сучасні автомобілісти вже майже не звертають увагу на пору року. І фактично, єдине, що роблять обов'язково за сезоном - це змінюють колеса. Обслуговування залізного друга зводиться до своєчасної поїздки на автосервіс, заміну мастила та миття, якщо сильно машина забруднилася.
Однак є підготовка авто до осіннього сезону, якою нехтувати не варто. Досвідчені автомобілісти поділилися своїми порадами у виданні "Авто Світ"
Поки на вулиці ще сухо і дно вашої машини не обросло брудом, перевірте стан пильовиків. Це можна зробити самостійно або заїхати на оглядову яму.
Річ у тому, що навіть негерметичні пильовики шарнірів рівних кутових швидкостей, кульових опор або рульових наконечників зазвичай частково перешкоджають забрудненню в дощову осінню погоду.
Вода із брудом швидко проникає через тріщини у гумових чохлах, і шарніри можуть вийти з ладу. Тому при найменшій підозрі на поганий стан пильовика – замініть його.
Система охолодження має бути справною у будь-яку погоду. Зазвичай несправності починають вилазити після настання перших холодів.
Наприклад, якщо клапан термостата нещільно закривається, то автомобіль влітку прогріється швидко. А в холоди час прогріву збільшуватиметься, а водночас - зросте витрата палива.
Проблеми з термостатом можуть істотно знизити комфортне пересування в холоди, оскільки система опалення салону теж працюватиме не так, як потрібно.
Літо було спекотним, дощів небагато, отже двірники могли сильно деформуватися. Восени вони вам будуть потрібні в робочому стані й значно частіше, ніж улітку.
Тому варто придбати добрі двірники. При цьому необов'язково обирати дуже дорогі, бюджетні та якісні - далеко не завжди гірше.
Купіть новий омивач для скла, з вмістом спирту. До настання сильних морозів та снігопадів вам цілком вистачить з етикеткою "до -10 градусів".
Не забувайте прибирати листя, яке накопичується під капотом. У вересні їх зазвичай ще не дуже багато, а ось у жовтні їхня кількість суттєво збільшується. Мало того - вони накопичуються у коробі припливу повітря.
А значить, майже в кожному авто восени пріле листя та уламки гілок можна виявити в моторному відсіку. І якщо вчасно їх звідти не прибрати, то отримаєте перегній, через який проходитиме повітря, яким ми дихаємо в салоні.
У коробі під вітровим склом накопичуються просто кілограми бруду та сміття. І в осінньо-зимовий період це викликатиме запотівання вітрового скла.
Обов'язково після спекотного сезону перевірте рівень електролітів у банках - це стосується тих, у кого обслуговується батарея (згори пробки під велику викрутку). Якщо електролітів мало, долийте дистильовану воду.
Перевірте напругу на клемах АКБ. Якщо вона нижче 12,5 В і вашій батареї вже 4-5 років, варто подумати про покупку нового акумулятора. До зими вони стануть дорожчими, а ваш старий може ще одну зиму не протягнути.
Ставити одразу не обов'язково, можна використовувати старий. Пам'ятайте, що батарею потрібно зберігати у зарядженому стані та бажано у холоді. Саморозрядження при низьких температурах буде значно нижчим.
До речі, раніше ми писали про те, коли потрібно буде водіям включати ближнє світло фар за містом.
А ще розповідали про те, як зараз можна розмитнити "євробляху" та скільки це коштує.