"Не могла навіть у туалет сходити". УЗ перетворила на пекло поїздку пасажирки з інвалідністю
Укрзалізниця потрапила у скандал, знявши без попередження спеціальний вагон з поїзда, куди купила квиток пасажирка з інвалідністю.
Про цей інцидент розповіла учасниця скандалу Софія Грубова у Facebook.
Деталі скандалу
Жінка з інвалідністю Софія Грубова замовила за всіма правилами "Укрзалізниці" спецвагон. За 5 днів вона поїхала на вокзал, заповнила всі необхідні документи.
5 вересня Софія Грубова приїхала до Львова на вокзал та купила квиток для посадки до поїзда №42 Трускавець-Дніпро.
Однак виявилося, що до схеми поїзда спецвагон чомусь не включили. Їй довелося їхати у звичайному вагоні, де неможливо пересуватися на спеціальному візку і неможливо сходити до туалету.
"Укрзалізниця, а нормально знімати вагон зі спецкупе з поїзда без попередження та надання альтернативи? Їхати 18 годин Львів-Дніпро без можливості сходити до туалету. Про це я дізналася саме стоячи перед вагоном, коли провідниця зі здивованими очима дивилася на мій квиток і питала, коли я його купувала. Відповідно, у мене не було можливості хоч якось підготуватися до такої довгої та статичної для себе дороги. Я шалено зла. І вперше стикаюся з подібним", - написала Софія.
З яких причин вагон зі спеціальним купе для обличчя з інвалідністю не причепили до поїзда наразі невідомо.
Софія Грубова розповіла про "сервіс" УЗ (фото: facebook.com/sofiia.hrubova)
Зазначимо, що блогер Олег Васильєв у соцмережі повідомив, що зараз "Укрзалізниця" запровадила послугу замовлення спецвагона у дистанційному форматі через інтернет.
"Процедура триває три дні, а пасажиру потрібно буде приїхати на вокзал лише один раз, у день відправлення. До 1 вересня такі змови приймалися через 5 днів лише на вокзалі у касі", - написав він.
Реакція УЗ у коментарях до посту
Зазначимо, що представник УЗ одразу відреагував у коментарях до публікації Софії. На підприємстві пообіцяли розібратися в тому, що трапилося.
"Просимо вибачення за негативний досвід. Надайте, будь ласка, докладнішу інформацію про подорож тут у коментарі, а саме: дату відправлення поїзда, сполучення, номер поїзда, вагона та місця, а також інформацію на кого було оформлено замовлення вагона для людини з інвалідністю, щоб ми могли розібратися в цій ситуації. А краще, будь ласка, надайте контактний номер телефону для зворотного зв'язку", - йдеться у повідомленні.
Після цього Софія надала підтвердження, що дійсно купувала квиток з приміткою "у купе для інвалідів" (до речі, єдиним коректним терміном сьогодні в Україні є "людина (особа) з інвалідністю").
Квиток Софії (фото: facebook.com/sofiia.hrubova)
В УЗ запевнили, що звернення пасажирки "вже направлено до відповідного підрозідлу фахівців".
Реакція суспільства на скандал
В коментарях до публікації українці обурені діями працівників Укрзалізниці.
- Хана. І так доступність майже на 0 у нас в країні, а тепер ще і це
- Просто триндець!
- Що ще має трапитись, щоб всі почали працювати, просто виконувати свої обов'язки... Надаєте сервіс перевозки - то надавайте його всім, а не думайте, який ще бантик почепити на ВІП-вагоні
А популярний блогер Олег Васильєв нагадав, що Укрзалізниця не так давно запровадила послугу замовлення спецвагону у дистанційному форматі (через інтернет).
Процедура триває три дні, а пасажиру потрібно буде приїхати на вокзал лише один раз - у день відправлення.
До 1 вересня такі замовлення приймалися за 5 днів тільки на вокзалі у касі.
Судячи з усього, проблеми зі спецвагонами поки що нікуди не поділися...
До речі, раніше ми писали, що Укрзалізницю рознесли за потяг, що нагадує "стайню".
А ще розповідали про те, за які порушення УЗ може відмовити у перевезенні пасажира.