Серед українців досі побутує багато міфів щодо паперових платіжок за світло, які насправді заважають споживачам електроенергії якісно вести документацію. Впевнені, ви теж із ними стикалися.
Про міфи розповіли у компанії YASNO.
Насправді не треба. Зараз всі розрахунки доступні онлайн, тобто в особистому кабінеті YASNO. Звіряйте платежі з комп’ютера чи телефона, а компанія й так зберігає їх у системі.
Насправді ж сам рахунок не є підтвердженням оплати, а от чек чи квитанція про оплату якраз його підтверджують.
"Отримавши послуги, ви дійсно маєте отримувати рахунок - він може бути паперовим або електронним. Електронний має ту ж силу, що і паперовий, тобто він такий же документ, як і надрукована квитанція", - пояснюють у компанії.
У YASNO також закликають берегти дерева й вибирати електронні рахунки замість друкованих. Це можна зробити в особистому кабінеті. Після цього компанія припинить надсилати паперові квитанції на пошту.
Також нерідко у споживачів виникає питання, чому у платіжках приходять великі суми за спожиту електроенергію, якщо вони майже не "накрутили" світла за попередній період.
"Як правило, причина полягає у несвоєчасній передачі показань самим споживачем. Оператор системи розподілу щомісяця розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Для цього від попередніх показань лічильника віднімають поточні - це і є кількість використаних кВт-годин. Якщо споживач повідомляє показання регулярно та вчасно, обсяг визначається завжди чітко. А ось за відсутності актуальних даних лічильника може бути суттєва похибка", - пояснюють у компанії YASNO.
У компанії наголосили, що навіть якщо ви не користувались світлом, то треба передати показники у поточному місяці. Інакше розрахують оплату за середньостатистичне споживання світла.
Раніше ми пояснювали, що треба зробити, щоб не нараховувались платіжки за світло, якщо у квартирі ніхто не живе.
Читайте також про те, що Нафтогаз змінює умови подачі даних лічильника.