ua en ru

На яку рекламу насправді ведуться українці

На яку рекламу насправді ведуться українці Реклама, на яку ведуться українці (фото: Freepik)

Реклама - запорука успіху, про це знає кожен, але є такі види реклами, які дійсно працюють сильніше за інші.

Про те, які ж реклами справді продають та приваблюють українців найбільше, розповідає РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на допис мікромедіа Pro Гроші в Instagram.

Ефект гіпнозу

Найкращий спосіб заманити до себе клієнта - зробити круту рекламу. За десятки років підхід до маркетингу змінився. Статичні картинки працюють менше, ніж креативний ролик, тому компанії не по-дитячому заморочуються.

Статика і динаміка

Люди найкраще реагують на відео. Де мало слів, але багато дій. Це змушує продовжити дивитись і «споживати» контент. Найкраще продають саме емоції, адже людина ніколи не купує товар. Купуються відчуття, які від нього є. Чи то булочка з корицею, чи новий телефон - вона йде за емоційним задоволенням, і реклама має якнайкраще його передати.

Структура

Сьогодні відео мають чіткі та прості завдання, меседжі, а також зрозумілий та захопливий сюжет.

У рекламі точно мають бути:

  • лаконічність. Оскільки легкодоступної інформації зараз чимало, утримати увагу глядача непросто. Тому й ролики короткі
  • аудіо. Глядач має зрозуміти суть
  • гумор. Завжди крутий варіант
  • комунікаційне завдання все має бути чітким та зрозумілим
  • заклик до дії. Глядач має зрозуміти, що від нього хочуть
  • реклама має бути як мініфільм.

На яку рекламу насправді ведуться українці

Реклама, на яку ведуться українці (фото: Freepik)

Найбільше враження справляє реклама, заснована на ситуаціях з реального життя. А також та, в якій залучені добре знайомі споживачам теми. Однак універсальної формули не існує. Один підхід не завжди працює в різних країнах або навіть різних регіонах однієї країни. Тому завжди враховується місцева специфіка.

Ба більше, сьогодні люди легко розпізнають рекламу. Треба робити її максимально нативною, тому послуги UGC-кріейтів набирають популярності. Це користувацький контент, який дозволяє роздивлятись продукт з усіх боків і відчувається, як рекомендація живої людини.

Наприклад, дівчина тестує палетку тіней, показує її в ділі та ділиться враженнями. Те саме і з інфлюенс-маркетингом. Тепер блогери "вшивають" рекламу в контент, а не роблять її прямою.

Нашестя блогерів

Зазвичай в рекламах знімаються инфлюенсер, які стають обличчям бренду. Раніше це були люди з шоубізу, тепер - блогери. Яскравим прикладом є ролики від бренду СНЕR 17.

Там можна зустріти Таню Парфільєву, Дашу Квіткову, Сашу Бо, Анну Трінчер. Крім того, у відео закладено сенси: тема гендерної рівності, фемінізму тощо. Тобто меседжу: "Дивіться, яка класна сукня", нині замало. Щоправда, тренди змінюються. І, можливо, вже 2024 року маркетологи придумали для українців нові "гачки".