Недобросовісні торгаші вкотре вирішили нажитися на темі війни. Після скандальної "Бучі Комбучі", пива "Герої не вмирають", насіння редиски "Азовсталь" на ринку з'явилася ковбаса "ЗСУ". Горе-маркетологи не врахували, що такий хитрий рекламний хід може вилізти їм "боком".
Дізнайтеся, що світить спекулянтам, у матеріалі нижче.
В Держпродспоживслужби нагадали, що таке зловживання темою війни є порушенням законодавства.
"На жаль аналіз ринку реклами засвідчив, що дії деяких суб’єктів господарювання, можливо ненавмисні, містять факти порушення законодавства про рекламу. Зазначена реклама містить зображення наших військових, візуальний матеріал з місць реальних боїв, зброї та військової техніки, місць дислокації, зображення державних символів тощо", - йдеться в офіційному листі.
У відомстві українцям нагадали, якщо виявили порушення законодавства, звертайтеся в Держпродспоживслужбу та її територіальні органи. Контакти можна знайти за посиланням.
В Українському національному офісі інтелектуальної власності та інновацій зазначають, що спекуляція на символах війни є неприпустимою, а їх використання у маркетингових стратегіях брендів може сприйматись суспільством як комерціалізація болю українців.
"Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 1 статті 5 Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" правова охорона надається торговельній марці, яка не суперечить публічному порядку, загальновизнаним принципам моралі, вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" та на який не поширюються підстави для відмови в наданні правової охорони, встановлені цим Законом", - наголосили у відомстві.
З огляду на зазначене, за такими торговельними марками буде прийматись рішення про відмову в реєстрації торговельної марки через невідповідність позначення умовам надання правової охорони.
Надіслати інформацію про такі заявки можна на електронну пошту УКРНОІВ: office@nipo.gov.ua або за телефонами: +380 (44) 494-06-52, +380 (44) 494-05-46.
Заступник керівника Офісу Президента України, юрист Андрій Смирнов написав у Facebook, що з Держпродспоживслужбою та УКРНОІВ було домовлено про запуск "гарячих ліній" для оперативного реагування на подібні випадки.
Крім того було запущено процес підготовки законодавчих змін, які зробили б процес превентивного реагування держави на подібні випадки.
Дізнайтеся, які ще торговельні марки встигли оскандалитися через хайп на крові.
Раніше ми писали про пиво "Герої не вмирають".