Київський фунікулер може вважатися однієї з візитівок столиці. Цей транспорт з'єднує історичне Верхнє місто та Поділ.
Як виглядав фунікулер 65 років тому, покаже РБК-Україна (проект Styler).
В матеріалі використані дані з Вікіпедія та спільнота "Спрага. У Києві цікаво".
На чорно-білій світлині можете побачити, як виглядав фунікулер в 1959 році.
"Київський фунікулер, 1959 рік", - підписали кадр.
У 1905 році в Києві з'явився цікавий вид транспорту - фунікулер. Головною метою його створення було об'єднання Верхнього міста і Подолу найкоротшим шляхом.
З часом на Поштовій площі з'явилася нижня станція з арочним входом, ставши одним з найбільш помітних об'єктів на цьому місці.
З виникненням метрополітену фунікулер втратив свою значимість як вид громадського транспорту.
Довжина маршруту становить 222 метри, хоча під час відкриття цей шлях був коротшим і доходив лише до Боричевого Току. До 30-х років фунікулер вважався частиною трамвайної мережі міста.
Сучасного вигляду він набув у 1984 році. Тоді провели генеральну реконструкцію і збудували нові вестибюлі, які прикрасили вітражами українських художників В. Задорожного та М. Шкарапу́ти.
Київський фунікулер вважається пам’яткою архітектури та найбільш безпечним столичним транспортом. За понад 100-літню історію на ньому сталася лише одна аварія й та без жертв.
Проте він і досі популярний серед киян, що проживають на Подолі, а також серед багатьох туристів, які захоплені його незвичайною конструкцією та видами, які відкриваються з його крутої траси.
Зазначимо, що дуже живописно виглядає поїздка фунікулером, коли в Києві осінь.
Подивіться на світлини та відчуйте цей настрій.
Дивіться, що мережі з'явилося раритетне фото Києва 1880 року.
Читайте також, ось так виглядав київський Поділ 130 років тому.