Новий рік - це ідеальний час, щоб почати з чистого аркуша та спланувати свої ціли. Але як скласти список справ, які дійсно працюють на ваш успіх? Усе залежить від правильної стратегії та формулювання своїх цілей.
Як правильно складати список планів на цілий рік, щоб досягти успіху, розповідає РБК-Україна (проєкт Styler).
Складання списку справ - це не просто записування ваших бажань, а важливий крок до досягнення своїх цілей. Ось кілька порад, які створюють список, націлений на реальні результати:
Перш ніж планувати майбутнє, варто оцінити, чого вдалося досягти за попередній рік. Виділіть, що спрацювало, а що - ні.
Важливо, щоб цілі були чіткими та зрозумілими. Наприклад, замість "почати займатися спортом" напишіть "ходити в спортзал тричі на тиждень".
Поділи свій список на різні цілі у сферах життя: робота, здоров'я, особистий розвиток, відпочинок тощо. Це допоможе уникнути хаосу.
Кожна мета має мати конкретний дедлайн. Так легше відслідковувати прогрес.
Цілі мають бути конкретними, вимірюваними, досяжними, релевантними та обмеженими в часі.
Крім серйозних завдань, включи щось приємне: подорож, хобі чи новий досвід. Це мотивуватиме й додаватиме енергії.
Раз на місяць або тиждень переглядайте список, щоб оцінити, як ви просуваєтеся вперед, і за потреби коригуйте.
Раніше ми писали про те, як отримати радість від свят, якщо ви їх зустрічаєте на самоті.
А ще розповідали про те, як зрозуміти, що варто припинити довготривалі стосунки.
Під час написання матеріалу були використані джерела: forbes.com, success.com, psychologytoday.com