ua en ru

Instagram дозволить користувачам створювати версії себе за допомогою штучного інтелекту

Instagram дозволить користувачам створювати версії себе за допомогою штучного інтелекту Нова AI Studio від Meta може створювати персонажів ШІ для Instagram, WhatsApp, Messenger та веб-сайтів (фото: Unsplash)

Компанія Meta запускає новий інструмент під назвою AI Studio, який дозволить будь-якому користувачеві створювати ШІ-версії себе для Instagram або веб-сайту.

Про це пише РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на американський веб-сайт про комп'ютерну техніку The Verge.

Деталі нововведення

Основна ідея полягає в тому, щоб творці контенту та власники бізнесу могли використовувати ці ШІ-профілі для спілкування зі своїми підписниками від свого імені. Вони зможуть безпосередньо спілкуватися з людьми у чатах та відповідати на коментарі в обліковому записі свого автора.

Meta повідомляє, що користувачі Instagram в США можуть розпочати роботу з AI Studio через веб-сайт або запустивши новий "ШІ-чат" безпосередньо в Instagram.

У своєму блозі компанія пише: "Творці можуть налаштовувати свій ШІ на основі таких речей, як їх контент у Instagram, теми, яких слід уникати, та посилання, якими він має ділитися".

У повідомленні також йдеться, що творці зможуть включати та вимикати такі функції, як автоматичні відповіді від їх ШІ, та вказувати, з якими конкретними акаунтами йому дозволено взаємодіяти.

AI Studio також дозволяє створювати абсолютно нових ШІ-персонажів, які можна використовувати у різних додатках Meta. Тут Meta конкурує зі стартапами на кшталт Character.AI та Replika, де люди вже спілкуються з тематичними чат-ботами і навіть закохуються у них.

Подібно до користувача магазину GPT від OpenAI, Meta також дозволить іншим користувачам спробувати створені вами ШІ-персонажі.

Instagram дозволить користувачам створювати версії себе за допомогою штучного інтелекту

Будьте готові до використання штучного інтелекту в Instagram (фото: The Verge)

Як Meta розвивала опцію

Перша спроба Meta у реалізації цієї концепції полягала в тому, що кілька знаменитостей створили ШІ-версії самих себе з тим самим зовнішнім виглядом, але різними іменами та особистостями.

На той час Meta пояснила цей підхід своєю стурбованістю з приводу того, що ШІ-версії знаменитостей можуть говорити проблемні речі від імені своїх людських двійників.

Схоже, Meta, принаймні, усвідомлює, що це ризикована територія. Компанія повідомляє, що ШІ-профілі будуть чітко позначені скрізь, де вони з'являються.

Керівництво для творців докладніше описує процес створення ШІ, і схоже, що відповідальність за перерахування тим, на які ШІ не відповідатиме, лежить на творці.

Один із прикладів питань, на які, за словами Meta, можна заборонити ШІ відповідати: "Чи варто мені інвестувати в криптовалюту?"