Український військовий поскаржився на Укрзалізницю, бо йому на милицях прийшлося збирати постіль у вагоні, а ще він ледве дістався свого місця, бо не було пандусів.
Про деталі скандалу повідомляє РБК-Україна (проєкт Styler) з посиланням на допис військового на сторінці у Facebook.
За словами Андрія, він був неприємно вражений контрастом в обслуговуванні. Водії таксі до вокзалу та з вокзалу не взяли з нього гроші, розпитували про мобілізацію та війну і намагалися допомогти.
А ось на самому вокзалі та в потягу його зустріла байдужість на непрофесіоналізм провідника.
"А от Укрзалізниця хрін ложила на маломобільних. Залізти у купейний вагон на милицях то ще той квест. І вишенька на торті - фраза провідника "постіль зберіть і принесіть", коли видно, що я не дуже мобільний, то це просто абзац", - написав Андрій.
У коментарях він зазначив, що на вокзалах існує "дика проблема" - немає можливості на милицях потрапити на потрібній перон та зайти до вагону. Є ліфт до перону, але "щоб його дістатися, потрібно намотати круг по вокзалу".
Андрій вже залишив скаргу на гарячій лінії Укрзалізниці і як він зазначив у коментарях, з ним зв'язалися для уточнення деталей.
Також йому відповіли у коментарях до публікації.
"Зі свого боку ми приносимо вибачення за дану подію стосовно обслуговування з боку наших провідників. Питання буде взято на контроль для уникнення подібних випадків у майбутньому", - сказали в УЗ.
При цьому в компанії підтвердили: проблема з пасажирським вагонним парком дійсно є. Адже значна частина рухомого складу є застарілою.
"Проте для обслуговування, супроводження, розв'язання питань, пов’язаних з організацією перевезень, на вокзалах і станціях працюють групи з надання допомоги особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення", - йдеться у відповіді УЗ.
"До складу груп входять працівники медичних пунктів, чергові по вокзалах, старші квиткові касири та інші працівники, які задіяні в обслуговуванні осіб з інвалідністю. Інформація про наявність зазначених груп доводиться до пасажирів по гучномовному зв’язку та візуально на інформаційних стендах і табло", - додали в компанії.
Також залізничники нагадали, що у штабних вагонах пасажирських поїздів знаходяться крісла колісні для пересування осіб з інвалідністю у салоні вагона.
"За отриманням допомоги завжди можна звернутись до начальника поїзда або провідника штабного вагону. Також принагідно нагадаємо, що на залізниці курсують вагони для перевезення осіб з інвалідністю", - сказано у повідомленні.
Варто нагадати, що прибирати постіль після пасажира та збирати її - це обов'язок провідника, а не пасажира.
Раніше ми писали про те, що Укрзалізницю звинуватили в "заморожуванні" пасажирів.
А ще розповідали про те, що Укрзалізниця запустила ще один двоповерховий потяг.