Google Диск отримав невелике, але важливе оновлення, яке додає нову опцію для користувачів, які сканують документи. До цього моменту користувачі Google Диска могли сканувати документи та зберігати їх у форматі PDF для подальшого завантаження у хмарне сховище.
Про це пише РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на веб-сайт PhoneArena, який спеціалізується на новинах, оглядах та аналітиці в галузі мобільних технологій.
У вихідні дні Google оголосив про додавання другої опції для користувачів Диска, які сканують документи через додаток: JPEG. Останнє оновлення дозволяє користувачам вибирати, чи зберігати скановані файли у форматі PDF або JPEG.
Звичайно, ця функція доступна лише на Android-смартфонах з використанням додатка Google Диск. Хороша новина полягає в тому, що Google оголосив про поступове впровадження оновлень для всіх користувачів, і цей процес займе не більше 15 робочих днів.
Як використовувати Google Drive для сканування документів:
Зверніть увагу, що нова опція збереження сканованих файлів у форматі JPEG доступна всім клієнтам Google Workspace, індивідуальним підписникам Workspace та користувачам з особистими акаунтами Google. Таким чином, ця функція доступна практично всім, хто використовує додаток Диск на своїх Android-смартфонах.
Збережіть скановані документи у форматі JPEG (фото: PhoneArena)
Читайте також, як звільнити місце на диску та в iСloud на комп'ютерах від Apple.
А ще у нас є матеріал про 5 найкращих додатків для зберігання вашої інформації в хмарному сховищі.