У світі технологій мало які компанії викликають такий самий пристрасний інтерес і поляризацію, як Apple. У той час як мільйони користувачів по всьому світу віддані продукції Apple, існує значна група, яка відчуває виражену огиду до цього гіганту технологій.
РБК-Україна (проект Styler) розповідає про те, чому люди ненавидять Apple і які є спростування цьому.
Критика
Багато хто вважає, що продукція Apple продається з необґрунтованим преміумом. Критики стверджують, що аналогічне чи навіть високоякісне обладнання доступне за нижчою ціною конкурентів.
Аргументація
Хоча продукція Apple і коштує дорожче, цей ціновий рівень часто включає не тільки апаратне забезпечення. Безпроблемна інтеграція програмного та апаратного забезпечення Apple, що веде в галузі обслуговування клієнтів та висока вартість перепродажу сприяють спільній ціннісній пропозиції.
Як зазначає Forbes, інвестиції Apple у дизайн та користувальницький досвід забезпечують рівень якості та надійності, який часто виправдовує преміумну ціну.
Критика
Закрита екосистема Apple викликає суперечки. На відміну від Android або Windows, продукти Apple не надають широких можливостей для налаштування, і екосистема може здаватися обмеженою.
Аргументація
Закрита екосистема Apple розроблена для підвищення безпеки, надійності та користувальницького досвіду. Такий підхід знижує спільні проблеми та гарантує своєчасні та послідовні оновлення програмного забезпечення на всіх пристроях.
За даними різних звітів, таке контрольоване середовище скорочує ризик шкідливих програм і порушень безпеки, що приносить користувачам впевненість.
Критика
Критики часто підкреслюють, що оновлення продуктів Apple можуть здаватися покроковими та частими, що прискорює зношування старих пристроїв.
Аргументація
Покрокові оновлення дозволяють Apple систематично покращувати свої продукти, не чекаючи великих апдейтів. Цей ітеративний процес означає, що клієнти регулярно отримують переваги від останніх технологій та покращень.
Це також відображає прагнення Apple до інновацій, забезпечуючи, що навіть найменші поліпшення сприяють кращому досвіду користувача.
Критика
Використання Apple пропрієтарних аксесуарів, таких як кабель Lightning, змушує споживачів купувати дорогі, специфічні для Apple периферійні пристрої.
Аргументація
Власні аксесуари Apple, хоча іноді й дорожчі, часто розроблені для безперешкодної роботи з їхніми продуктами, забезпечуючи оптимальну продуктивність та надійність.
Крім того, перехід Apple до більш універсальних стандартів, таких як USB-C в останніх моделях MacBook та iPad, показує визнання необхідності ширшої сумісності. The Verge зазначає, цей перехід підкреслює готовність Apple адаптуватися та розвиватися на основі зворотного зв'язку користувачів та тенденцій галузі.
Критика
Деякі вважають, що Apple навмисно уповільнює роботу старих пристроїв за допомогою оновлень програмного забезпечення, щоб стимулювати користувачів купувати нові моделі.
Аргументація
Apple відповідала на ці звинувачення, пояснюючи, що будь-яке уповільнення продуктивності спрямоване на збільшення терміну служби батарей старих пристроїв та запобігання несподіваним вимкненням. Компанія впровадила функції моніторингу стану батареї та опції керування продуктивністю у відповідь на стурбованість користувачів.
Детальний аналіз показує, що багато старих пристроїв Apple продовжують отримувати оновлення програмного забезпечення та підтримку ще довго після їхнього початкового випуску, що не завжди характерно для конкурентів.
Критика
Екосистема Apple може створювати відчуття пастки, ускладнюючи перехід користувачів на інші платформи після того, як вони інвестувалися у продукти Apple.
Аргументація
Хоча насправді, екосистема Apple сприяє утриманню користувачів усередині неї, ця інтеграція пропонує значні переваги. Сервіси, такі як iCloud, Handoff та Continuity, забезпечують єдину взаємодію між усіма пристроями Apple, покращуючи продуктивність та зручність використання.
Як зазначають експерти, такий взаємозв'язок є значним привабливим фактором для користувачів, які цінують єдиний цифровий досвід.
Критика
Apple стикається з критикою за свої податкові практики та умови праці на фабриках, які виробляють її продукцію.
Аргументація
Apple зробила кроки для врегулювання цих питань. Компанія збільшила прозорість у своєму постачальному ланцюзі та інвестувала у програми з покращення умов праці.
Крім того, Apple є однією з провідних технологічних компаній, що виступають за податкову реформу, і зобов'язалася повернути значну частину своїх зарубіжних активів у США. Прогрес Apple у цих галузях документується щорічним звітом про відповідальність постачальників, демонструє постійні зусилля щодо забезпечення етичних практик.
У нас також є матеріал про те, які пристрої випустить Apple у найближчі 3 роки.
А ще ми писали, що Apple веде розробки в новій для себе сфері.
Під час підготовки матеріалу використовувалися такі джерела: Forbes, Wired, The Verge, CNET.