TikTok - це одна з найпопулярніших соціальних мереж, яка заполонила сферу блогінгу, але щоб бути успішним та цікавим у 2024 році, потрібно знати кілька трендів.
Про те, які саме тренди будуть існувати у світі TikTok, розповідає РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на видання Медіамейкер в Instagram.
Це поєднання цікавості, уяви, вразливості та хоробрості допоможе брендам поглибити зв'язок з аудиторією. TikTok рекомендує зробити креативну сміливість основою стратегії та щоденної поведінки в соцмережі, а не випадковим проявом.
Водночас ризик потрібно поєднувати з вразливістю, оскільки аудиторія ставиться скептично до брендів, які транслюють "Ідеальність". Більше успіху принесуть дрібні інсайти з життя цільової аудиторії або дивацтва, характерні для вашого глядача чи придумані для бренду.
Користувачі відвідують TikTok не лише заради своїх зацікавлень. У тренді буде яскравий і корисний контент, який задовольняє допитливість користувачів навіть у темах, які їх ніколи не цікавили.
Бренди можуть скористатися цим, адже вдало розроблений контент веде користувачів до "кролячих нір", де алгоритми пропонуватимуть все більше схожого контенту. Це впливає на дії у реальному житті. Наприклад, користувач піде і купить те, про що переглядав чимало відео протягом кількох тижнів.
Усе частіше молодь цілеспрямовано шукає інформацію не в Google, а в соцмережах. Водночас користувачі заходять в TikTok захоплюються переглядом відео, які не планували дивитися.
Щоб задовольнити будь-яку допитливість, контент має бути динамічним, а також занурювати в тему та розважати, а не просто давати відповідь на питання чи розв'язувати проблему, як це роблять традиційні пошуковики.
Тренди TikTok у 2024 році (фото: Freepik)
Тренди стають глобальними й не обмежуються однією країною. Контент допомагає користувачам досліджувати інші культури: наприклад, стежити за повсякденним життям людей у різних куточках світу.
Проте у прогнозі трендів на наступний рік поєднуються як нішевість, так і глобальність. І не завжди глобальні тренди поширюються в усіх країнах. Тож для локальних медіа чи бізнесу інколи просто недоцільно долучатися до них.
У тренді будуть непередбачувані історії з незвичною структурою, розповідь може починатися з кінця або взагалі не мати початку, кульмінації та завершення, або ж поєднувати кілька сюжетних ліній.
Аудиторія не споживає контент пасивно, а підштовхує творців контенту до експериментів. Користувачі хочуть бути співтворцями, і один зі способів залучити аудиторію - використовувати їхні коментарі у відео.
Для TikTok залишатиметься характерним світогляд "Марення". Це слово, яке описує дуже наївну та мрійливу людину, або таку, що має нереалістичні фантазії та погляди на життя.
Тренд розвинувся 2023 року й поєднує кілька поглядів: дій так, наче досягнув успіху, фантазії про стосунки, коли хтось переконує себе, що інша людина зацікавлена у стосунках, хоча ознак цього не було і прояв впевненості й позитивного ставлення до себе.
Аудиторія шукає бренди, які пропонуватимуть дещо більше, ніж просто купити товар. Користувачі очікують, що бренди не лише матимуть цінності, а й викликатимуть позитивні суспільні зміни. Компанії можуть вибудувати глибшу довіру, якщо активно слухатимуть потреби аудиторії та розвиватимуться разом із нею.
Користувачі ТікТок надають нового значення давно відомим поняттям і створюють нові тренди на їхній основі. Бренди можуть зміцнити довіру аудиторії через використання актуальної лексики, притаманної саме TikTok. Це показуватиме користувачам, що їм не лише хочуть продати товар, а й розділяють їхні інтереси.
Аудиторія скептична до брендів, які транслюють себе вилизаними. Натомість є попит на тих, хто достатньо сміливий, щоб залишатися вразливим і показувати аудиторії залаштунки бренду, як він вибудовується та працює.
У TikTok вважають, що вразливість і відкритість викликає реакцію на бренд і створює спільноту навколо нього. Ділиться власним досвідом із глядачами та залучайте їх до обговорення.
Раніше ми розповідали про те, як соціальні мережі впливають на наш емоційний стан.
Також нагадуємо вам про те, що "Щедрик" у техно-версії підкорює ТікТок.