Керівництво супермаркетів уже давно помітило, що деякі трюки із розміщенням товарів і продовольчих стелажів змушують відвідувачів більше купувати.
Про те, які тактики застосовують великі магазини та як не попастись на їхні хитрі стратегії, аби не витрачати більше, ніж ви запланували, пише Express.
У магазинах перед касою виставляють стенди зі смаколиками, наприклад шоколадними батончиками, аби спокусити покупців.
"Спробуйте використовувати каси самообслуговування, які мають швидший час оплати або поставте собі завдання не купувати нічого на касах", - радить Річард Прайс, директор онлайн супермаркету.
Квіти стоять біля входу в більшість супермаркетів, а запах пекарні завжди провокує смакові рецептори покупця. Це робить людину більш схильною до імпульсивних покупок.
"Обов’язково їжте, перш ніж піти в магазин, оскільки це дозволить уникнути покупки через голод", - радить експерт.
Люди "їдять" очима, і вони також роблять покупки очима, і Річард наголошує, що попередньо нарізані продукти є привабливими через барвисту упаковку. Також покупця спокушає той факт, що йому уже буде менше роботи, бо не доведеться самому нарізати продукт.
"Подумайте і про різницю в ціні та ще раз перевірте її, оскільки нарізана продукція зазвичай дорожча", - додав він.
За словами експерта, з роками візки для покупок збільшилися в розмірах.
Якщо ви хочете витрачати менше грошей, "дотримуйтеся кошика", інакше вам захочеться заповнити простір візка.
"Дослідження виявили, що коли розмір візка подвоївся, споживачі купували на 40 відсотків більше", - зазначив Річард.
У супермаркеті є продукти, які завжди важко знайти, і одним із них є яйця.
Очевидно, деякі супермаркети "ховають яйця", щоб змусити покупців шукати їх у проходах і, своєю чергою, знаходити інші товари, які вони хочуть купити.
Річард радить скласти список перед походом у магазин і не купувати продукти поза переліком.
Дешевші альтернативи завжди знаходяться на нижніх полицях, а продукти, розміщені на рівні очей на полицях, як правило, є дорожчими товарами відомих брендів, тобто продуктами, які супермаркети хочуть, щоб ви купували.
"Супермаркети, як правило, вмикають повільнішу музику, щоб створити спокійну атмосферу - так ви залишитесь у магазині набагато довше, - пояснив Річард.
Він радить встановити ліміт часу для входу та виходу у магазин, наприклад 1 години на покупки цілком достатньо.
Раніше ми розповідали про те, як обманюють українців у супермаркетах.
Також читайте про найбільш небезпечний продукт на полиці магазину.