Уряд запровадив електронну чергу на кордоні для легкових авто через "Дію"
![Уряд запровадив електронну чергу на кордоні для легкових авто через "Дію"](https://www.rbc.ua/static/img/_/a/_avto_cherga_facebook_com_zahidnuy_kordon_6411fa0ddf3bcf7529cbe3212b6be526_650x410.jpg)
Кабінет міністрів України вніс зміни до порядку експериментального проекту "Електронна черга перетину кордону". Окрім вантажівок та автобусів черга буде діяти для легкових авто.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на представника уряду у Верховній раді Тараса Мельничука в Telegram.
Згідно з рішенням, водії легкових автомобілів зможуть використовувати електрону чергу за допомогою системи "Електронна черга перетину кордону" чи з використанням засобів Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, зокрема, з використанням мобільного додатку "Дія".
Що таке єЧерга
Електронна черга перетину кордону (єЧерга) - це система онлайн-бронювання місця в черзі для перетину кордону. Станом на 27 лютого 2024 року єЧерга доступна для вантажних автомобілів та автобусів.
Як працює єЧерга:
- Перевізник реєструється в системі єЧерга та обирає пункт пропуску та дату перетину.
- Система бронює місце в черзі на певний час.
- Перевізник прибуває до пункту пропуску у заброньований час та проходить контроль без черги.
Пункти пропуску, де доступна єЧерга:
- Краківець - Корчова
- Рава-Руська -Гребенне
- Устилуг - Зосин (для порожніх вантажівок)
- Шегині - Медика
- Ягодин - Дорогуськ (для порожніх вантажівок)
- Ягодин - Дорогуськ
Що таке "Дія"
"Дія" - це мобільний додаток, веб-портал і бренд цифрової держави в Україні, розроблений Міністерством цифрової трансформації України.
Функції "Дії":
- Зберігання цифрових документів: паспорт, водійське посвідчення, свідоцтво про народження, ІПН та інші.
- Отримання державних послуг: реєстрація ФОП, допомога при народженні дитини, оформлення субсидії та багато інших.
- Сплата штрафів: за порушення правил дорожнього руху, за несвоєчасну сплату комунальних послуг.
- Голосування на виборах: онлайн-голосування за допомогою електронного підпису.
- Звернення до органів влади: подання запитів, скарг, пропозицій.
Станом на кінець лютого 2024 року:
- Кількість користувачів: понад 20 мільйонів.
- Кількість доступних послуг: 72 на порталі та 9 в мобільному додатку.
- Кількість цифрових документів: 15.