Українці скаржаться на збій в ПриватБанку: що відомо
Сьогодні повідомили про можливий збій у роботі ПриватБанку. У клієнтів виникли проблеми з оплатою картками.
Про це в коментарі РБК-Україна сказав прес-секретар банку Олег Серга.
Оновлено 14:57. "Нам відомо про проблему з оплатою банківськими картками, лише частина транзакції охоплені цією проблемою. Фахівці ПриватБанку працюють над вирішенням проблеми. Перепрошуємо за незручності", - сказав він виданню.
Що сталося
Як відомо, користувачі банку скаржаться на те, що не можуть здійснити покупки в магазині, а також переказати кошти з картки на картку.
Своєю чергою в прес-службі спочатку заявляли, що проблеми виникли на стороні платіжних систем, а не банку. Мовляв, термінали інших банків також працюють з перебоями.
"Технічної проблеми з боку банку немає - попередньо, збій на стороні платіжних систем....Коли вирішать проблему - поки невідомо", - повідомив раніше Серга.
При цьому співзасновник Monobank Олег Гороховський допустив, що проблема може бути саме у ПриватБанку.
"Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картами в терміналах Привату, при знятті готівки у банкоматах Привату, при p2p на Приват. Мабуть, збій у ПриватБанку", - написав Гороховський.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про зміни, які стосуються зокрема популярного додатка "Приват24 для бізнесу".
Додамо, також повідомлялося, що ПриватБанк підвищив ставки за всіма основними видами депозитів.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.