Споживачі, які оплачують комунальні платежі, при погіршенні якості житлово-комунальних послуг можуть поскаржитися.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на пресслужбу Держпродспоживслужби.
Згідно з чинним законодавством, поскаржитися на погану якість комунальних послуг можна, склавши акт-претензію. Потрібно задокументувати порушення і виставити претензію за неякісно надані послуги.
Як поскаржитися на погані ЖКП:
Як проходить перевірка:
Якщо споживач і представник надавача послуг не дійшли згоди, то акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною. Результати перевірки якості надання послуг можуть бути оскаржені в судовому порядку.
В Україні діє мораторій на підвищення цін на тепло та газ. Також уряд продовжив пільгову ціну на електроенергію для населення. Вона діятиме до 31 травня 2024 року.
Чи готують для українців підвищення тарифів на комуналку - читайте у матеріалі РБК-Україна.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.