Платформа X (Twitter) повертає політичну рекламу обґрунтовуючи рішення "прихильністю до свободи слова".
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Search Engine Land.
Як пише видання, компанія заборонила політичну рекламу ще у 2019 році, коли перебувала під головуванням колишнього генерального директора Джека Дорсі.
"Йдеться не про свободу слова. Йдеться про оплату за охоплення. А плата за збільшення охоплення політичної мови має значні наслідки, з якими сучасна демократична інфраструктура може бути не готова впоратися. Варто зробити крок назад, щоб розібратися з цим", - писав раніше Дорсі.
Чому Twitter повертає політичну рекламу?
Під головуванням мільярдера Ілона Маска компанія пояснює своє рішення "прихильністю до свободи слова".
"Починаючи з США, ми продовжимо застосовувати конкретну політику щодо проплачених політичних посад. Це включатиме заборону просування неправдивого або оманливого контенту, в тому числі неправдивої або оманливої інформації, спрямованої на підрив довіри громадськості до виборів, одночасно прагнучи зберегти вільний і відкритий політичний дискурс", - заявили в компанії.
Також зазначається, що Twitter створить глобальний центр прозорості реклами, аби кожен користувач міг переглядати політичні пости після "надійних процесів перевірки".
Вибори в США
Варто додати, що рішення Twitter було прийнято незадовго до чергових президентських виборів в Сполучених Штатах Америки, які заплановані на 5 листопада 2024 року.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.