Двоколісний транспорт має свої переваги перед автомобілем – особливо коли на дворі тепле українське літо. Але нинішній мотопром пропонує потенційному байкеру два варіанти: закапотований скутер і відкритий всім вітрам транспорт відчайдухів – мотоцикл. Що краще?
Про те, на чому цікавіше і на чому доцільніше їздити влітку, читайте в матеріалі РБК-Україна.
При підготовці статті були використані публікації видань Motorrad та "Мотоцентр".
Для багатьох бувалих автомобілістів вибір буде непростим: з незвички обидва двоколісних транспорти після автомобільного крісла здаватимуться захоплюючим атракціоном. Але ж коли мати на меті отримати також корисний засіб пересування, треба придивитись до обох варіантів уважніше.
Те, що ми сьогодні називаємо скутером, по суті є гібридом моторолера і мопеда: 50 – 80-кубовий моторчик, маленькі коліщатка на 10 – 13 дюймів і сидяче місце, вкрите спереду пластиковим обтічником. Абсолютна більшість їх в Україні продаються у вживаному вигляді, і варто сказати, що гідних зразків серед них пропонується достатньо. Хоча якщо є гроші на новий, це теж добре.
Мотоциклів, як і автомобілів, існує декілька класів, і відмінності між ними часто разючі. Але тут ми наводимо найбільш характерні загальновидові переваги мотоцикла перед скутером.
Дозволимо собі внести до приведених вище дещо романтичних розмірковувань трохи суворої практичності. Обираючи між скутером і байком, врахуйте ще такий момент: мототранспорт, на відміну від автомобілів, не має в Україні розвиненої сервісної інфраструктури. Тож щоб ваш фановий літній транспорт не перетворився на додатковий клопіт, завчасно дізнайтеся, що у вашому населеному пункті буде простіше обслуговувати – скутер чи мотоцикл? Хоча, якщо інтенсивної експлуатації зранку до вечора не передбачається, це питання не буде принциповим: один раз за ціле літо двоколісного друга можна буде звозити у віддалений сервіс у фургоні чи причепі до легковика.
Напомним, нещодавно РБК-Україна розповідало, як вибрати транспорт для літа.