ua en ru

У роботі Vodafone, Sense Bank та Monobank стався збій

У роботі Vodafone, Sense Bank та Monobank стався збій Фото: користувачі мобільного оператора Vodafone не можуть здійснити телефонний дзвінок (Getty Images)

У роботі мобільного оператора Vodafone спостерігається збій. Також є проблеми з Sense Bank і Monobank.

Детальніше про це - в матеріалі РБК-Україна нижче.

Що відомо про збій у Vodafone

Деякі абоненти мобільного оператора Vodafone скаржаться, що не можуть здійснити телефонний дзвінок. При спробі здійснити виклик одразу скидається дзвінок.

Згодом у компанії підтвердили, що сьогодні вранці протягом години спостерігались складнощі в отриманні послуг у частини абонентів Vodafone в усіх регіонах України.

"Фахівці компанії оперативно зреагували на ситуацію, і з 9:20 надання усіх основних послуг поступово відновлюється. Причиною став збій в роботі глобальних інформаційних систем, який вплинув на інфраструктуру багатьох компаній світу", - заявив оператор.

Що відомо про збій у Sense Bank

Паралельно користувачі українського банку під назвою Sense Bank повідомили про збій у роботі мобільного додатка. В ньому, зокрема, не відображаються банківські картки. Замість цього додаток відображає пустий екран.

Втім, на це вже відреагували в прес-службі фінустанови. Там кажуть, що наразі спостерігаються тимчасові технічні труднощі в Sense SuperApp (онлайн банкінг у смартфоні).

"Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше", - повідомили в Телеграм-каналі Sense Bank.

Що зараз не працює у Sense Bank:

  • Відображення продуктів, карток та рахунків.
  • Перекази та обмін валют.
  • Оплата послуг.
  • Покупка облігацій та автоцивілки.
  • Відкриття депозитів та кредитів.
  • Збірки та довідки.

У банку зауважують, якщо клієнту потрібна термінова допомога, то слід написати Sense Bank у будь-якій соцмережі (можна навіть у коментарях під постами) або скористатися чатом підтримки.

Щойно всі системи будуть відновлені, в банку обіцяють негайно повідомити про це.

(Оновлено 11:05). У Sense Bank всі системи відновлено

В банку заявили, що всі цифрові сервіси та функції знову працюють у звичному режимі та запевнили клієнтів, що "всі кошти та дані в повній безпеці".

"Збій не пов'язаний з DDoS-атакою чи іншими ворожими діями. Причина інциденту - світовий IT-збій, пов'язаний із взаємодією антивірусу Crowdstrike та Windows", - пояснили в Sense Bank.

Що відомо про збій в Monobank

Крім того, в роботі українського банку Monobank теж є труднощі. Зокрема клієнтам не вдається створити "банку" для заощаджень. Зазначимо, що часто такі "банки" створюють для зборів на гумдопомогу, меддопомогу чи на потреби військових.