Новий сервіс у "Дії": поскаржитися на відсутність звʼязку чи інтернету можна буде офлайн

Відтепер у застосунку "Дія" можна поскаржитися на проблеми зі зв’язком, щоб покращити якість мобільних послуг по всій країні. Новий сервіс працює як онлайн, так і офлайн.
Про це повідомляє РБК-Україна із посиланням на "Дію".
Для того, щоб поскаржитися на відсутність зв’язку потрібно:
- натиснути значок "Відсутній зв’язок" на головній сторінці "Дії";
- надати одноразовий доступ до геолокації;
- вказати, чи проблема пов’язана з відключенням світла;
- обрати мобільного оператора;
- вказати, що саме не працює - інтернет, дзвінки чи обидва сервіси;
- зазначити, де саме немає зв’язку - у приміщенні чи на вулиці.
Щоб залишити скаргу, коли відсутнє підключення до інтернету, потрібно:
- попередньо завантажити мапу міста або області в розділі "Незламність";
- подати скаргу в "Дії" - дані будуть збережені та надіслані регулятору, щойно з’явиться інтернет.
Повідомлення про одну і ту саму точку можна надсилати лише раз на день у радіусі 50 метрів. Ця послуга допоможе операторам краще реагувати на проблеми зі зв’язком, особливо під час відключень світла або в регіонах зі слабким покриттям.
Нагадаємо, у "Дії" відновили доступ до ще одного сервісу. Батьки новонароджених знову можуть оформити всі необхідні документи через комплексну послугу "єМалятко". Тепер більше не потрібно витрачати час на черги та паперову бюрократію - усе доступно онлайн.
Також у "Дії" знову можна подавати заявки на компенсацію за пошкоджене або знищене житло внаслідок війни. Реєстр збитків для України (RD4U) знову працює після кібератаки.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.