ua en ru

Новий сервіс у "Дії": поскаржитися на відсутність звʼязку чи інтернету можна буде офлайн

Новий сервіс у "Дії": поскаржитися на відсутність звʼязку чи інтернету можна буде офлайн Фото: Мобільний зв'язок в Україні (Getty Images)

Відтепер у застосунку "Дія" можна поскаржитися на проблеми зі зв’язком, щоб покращити якість мобільних послуг по всій країні. Новий сервіс працює як онлайн, так і офлайн.

Про це повідомляє РБК-Україна із посиланням на "Дію".

Для того, щоб поскаржитися на відсутність зв’язку потрібно:

  • натиснути значок "Відсутній зв’язок" на головній сторінці "Дії";
  • надати одноразовий доступ до геолокації;
  • вказати, чи проблема пов’язана з відключенням світла;
  • обрати мобільного оператора;
  • вказати, що саме не працює - інтернет, дзвінки чи обидва сервіси;
  • зазначити, де саме немає зв’язку - у приміщенні чи на вулиці.

Щоб залишити скаргу, коли відсутнє підключення до інтернету, потрібно:

  • попередньо завантажити мапу міста або області в розділі "Незламність";
  • подати скаргу в "Дії" - дані будуть збережені та надіслані регулятору, щойно з’явиться інтернет.

Повідомлення про одну і ту саму точку можна надсилати лише раз на день у радіусі 50 метрів. Ця послуга допоможе операторам краще реагувати на проблеми зі зв’язком, особливо під час відключень світла або в регіонах зі слабким покриттям.