Нардепи пропонують розширити мову обслуговування для бізнесу та встановити інформтаблички
Депутати Верховної Ради пропонують розширити перелік мов, які може використовувати бізнес для обслуговування споживачів.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на картку законопроєкту.
Зазначимо, що мовою обслуговування споживачів в Україні є державна мова.
У пояснювальній записці до законопроєкту зазначають, що важливо дбати про комфорт обслуговування населення та уникнення дискримінації мов корінних народів та нацменшин.
З огляду на це нардепи пропонують суб’єктам господарювання, що обслуговують споживачів і використовують для цього не лише державну мову, встановлювати на вході до приміщення та/або безпосередньо у місці здійснення відповідної діяльності інформаційну табличку (наклейку) з переліком мов, якими здійснюють обслуговування.
Нагадаємо, українцям розповіли, як можна поскаржитися на таксистів, якщо вони не хочуть надавати послуги державною мовою.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.
Увага! Під час війни активізувалися інтернет-шахраї, які видають себе за сайт РБК-Україна. Вони використовують наш дизайн, персональні дані редакції та схожу адресу сайту. Єдиний домен РБК-Україна – www.rbc.ua. Про фейкові сторінки з нашою назвою повідомляйте на пошту: sb@rbc.ua.