Monobank у понеділок, 21 жовтня, запустив власний маркетплейс під назвою market by mono. Поки доступні товари у трьох категоріях, однак з часом мають з’явитися й інші.
Про це повідомляє РБК-Україна із посиланням на повідомлення monobank у соцмережі X.
За словами власника monobank Олега Гороховського, на маркетплейсі мають бути привабливі умови для покупців і партнерів. Товари можна буде придбати за програмою "Покупка частинами" без переплат і прихованих комісій. Для партнерів обіцяють від 3 до 5 разів нижчі тарифи, ніж у конкурентів.
Зараз доступні три категорії товарів: гаджети, смарт-електроніка та комп'ютерна техніка. Згодом асортимент буде розширюватися. Першими партнерами маркетплейсу стали Moyo, КТС та Clic.
Раніше РБК-Україна розповідало, що monobank запустив нову функцію "Групові витрати", яка спрощує розподіл витрат серед користувачів. Тепер можна створювати групи, додавати витрати та автоматично розраховувати, хто скільки винен, без необхідності обміну картковими номерами чи чеками.
Нова функція дозволяє зручно відслідковувати спільні витрати, наприклад у подорожах чи під час організації заходів. Monobank автоматично розраховує суми для кожного учасника, а також надсилає нагадування про оплату.
Також ми писали, що monobank додав нову функцію в додатку, яка дозволяє клієнтам отримувати попередження про майбутні витрати. Тепер користувачі розширення банку можуть налаштувати сповіщення і дізнаватися, яка сума та за що буде списана з їхнього рахунку за один-два дні наперед.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.