Куди скаржитися, якщо у рейсових автобусах не відкривають туалет: пояснення юриста
На далекі відстані українці активно подорожують автобусами – як рейсовими, так і туристичними. Серед зручностей перевізники часто вказують туалет у салоні, хоча на практиці водії можуть тримати його закритим.
Куди можна скаржитися у таких випадках, у коментарі РБК-Україна пояснив адвокат і магістр права Євген Буліменко.
Українці, які подорожують автобусами за кордон, нерідко скаржаться у соцмережах, що водії тримають туалет в салоні закритим, а санітарні зупинки роблять лише раз на 3-4 години. Що буває незручно тим, хто їде з дітьми. Водночас водії пояснюють, що туалет нібито забився.
Як пояснює Євген Буміленко, законодавством не передбачено обов’язкової наявності туалету у транспортному засобі під час здійснення організованих пасажирських перевезень.
"Однак для забезпечення комфортності пасажирів транспортний засіб, за можливості, повинен бути обладнаний туалетною кімнатою або водій транспортного засобу повинен здійснювати санітарні зупинки у незаборонених для цього місцях", - звертає увагу юрист.
Він пояснює: при порушенні перевізником правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту можна звернутися із скаргою до органу Державної служби України з питань безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки), зокрема, зателефонувавши на гарячу лінію (+38 (044) 350-43-04) або направивши скаргу на електронну пошту contact@dsbt.gov.ua.
Нагадаємо, ми писали, які права мають пасажири громадського автомобільного транспорту та куди скаржитися на їх порушення.
Також ми розповідали, за які порушення можуть покарати пасажирів Укрзалізниці.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.