Компанія ТД АВ відроджує виробництво горілки "Українка"
Власник торгового дому "АВ" Фелікс Черток заявив про відновлення продажу легендарного бренду - горілки ТМ "Українка".
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на повідомлення компанії.
Як відомо, історія бренду горілки "Українка" розпочалася ще у 2006 році й позиціонувалась командою авторів-творців як сильний національний символ України, візитна картка для закордонних ринків.
"Подібні горілки-символи є в різних країнах, наприклад: у фінів - "Фінляндія", у датчан - Danzka", розповідає Фелікс Черток.
За його словами, і ті роки Україна і товари з України ще не були на слуху і не користувалися популярністю у світі, так само як і самі українські споживачі не відрізнялися патріотизмом до національних товарів і через низькі продажі, виробництво ТМ було припинено.
"Однак у 2022 році все змінилося. З новою силою прокинулась потреба українців у яскравих та сильних національних символах та продуктах, якими можна по-справжньому пишатися, а закордонні дистриб'ютори алкоголю почали виявляти великий інтерес до українських продуктів із національною символікою. Це і спонукало компанію "АВ" (ТД АВ) відродити виробництво горілки "Українки", щоб сильний бренд з національним колоритом високої якості зайняв своє гідне місце на українському ринку і став широко відомим у всьому світі", - додає підприємець.
На цей час відомо, що ТМ "Українка" вже доступна до продажу у 20 000 магазинах України та продається в 11 країнах по всьому світу.