У "Київстарі" знову перебої: що не працює
Проблеми зі зв'язком знову спостерігаються у "Київстарі" зранку 20 грудня. Користувачі скаржаться на відсутність зв'язку.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Facebook-сторінку компанії.
Сьогодні зранку абоненти мобільного оператора "Київстар" у мережі почали скаржитися на проблеми зі зв'язком. Користувачі пишуть про проблеми у коментарях до Facebook-публікацій.
скриншот facebook.com/kyivstar
Про відсутність мобільного зв'язку пишуть користувачі з різних регіонів, зокрема, зі Львова, Миколаєва та Київської області. Також абоненти не можуть перевірити рахунок, набравши комбінації. Тому компанія радить користуватися мобільним застосунком чи телефонувати на "гарячу лінію".
Крім того, є скарги про відсутність домашнього інтернету та проблеми у роботі застосунку "Мій Київстар".
скриншот facebook.com/kyivstar
Хакерська атака на "Київстар"
Нагадаємо, що 12 грудня стався масштабний збій у роботі телекомунікаційної компанії "Київстар". Офіційно відомо, що мережу атакували хакерами. Відкрито справу за вісьмома статтями.
Через збій у роботі оператора по всій країні зафіксували відсутність мобільного зв'язку та інтернету, не працював сайт оператора, мобільний застосунок "Київстар".
СБУ заявляє, що за атакою могли стояти російські хакери з групи "Солнцепек". У "Київстарі" повідомили, що хакерам вдалося зламати захист завдяки обліковому запису одного зі співробітників компанії.
Станом на ранок 20 грудня "Київстар" відновив майже всі сервіси - працює зв'язок, мобільний та домашній інтернет, а також роумінг.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.