Як українці можуть отримати картку платника податків за кордоном: пояснення
Чимало українців за кордоном стикається з проблемою відновлення документів. В тому числі може виникнути потреба в оформленні картки платника додатків за межами України.
РБК-Україна наводить роз'яснення від Мінреінтеграції про те, як можна отримати картку платника податків знаходячись за кордоном.
Які документи потрібні
У міністерстві пояснюють, що для отримання відповідного документа необхідна:
- заповнена заява за формою № 5ДР (дивіться за посиланням),
- копія паспорта з чітким зображенням документа.
Де можна отримати документ
Згідно з інструкцією відомства, отримати картку платника податків можна в три способи, а саме:
- особисто у закордонній дипломатичній установі України;
- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
- через представника в українській податковій.
Важливо. В Мінреінтеграції звертають увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
- довіреність,
- документ, що посвідчує особу представника,
- копію документа, що посвідчує особу довірителя.
Нагадаємо, раніше РБК-Україна пояснювало, де і за скільки можна оформити паспорт та посвідчення водія за кордоном.
Також ми розповідали про те, які документи можна надсилати поштою за кордон.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.