Якщо покупець планує придбати товар, який підлягає гарантійному ремонту, важливо знати свої права. Перед оплатою покупки продавець зобов’язаний надати повну інформацію про товар і гарантійне обслуговування.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Держпродспоживслужбу.
У відомстві зазначають, що перш ніж завершити покупку, продавець повинен ознайомити покупця із правилами користування товаром. Важливо, щоб товар був перевірений на відповідність споживчим властивостям, а також наявність усіх необхідних експлуатаційних документів, включаючи гарантійний талон і відривні талони на гарантійне обслуговування.
Крім того, продавець зобов’язаний заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування та надати інформацію про підприємства, які здійснюють гарантійний ремонт.
У разі, якщо товар потребує проведення робіт з уведення в експлуатацію, споживачу повинна бути надана відповідна інформація або забезпечено виконання таких робіт.
Не менш важливо отримати розрахунковий документ на повну суму операції, який підтверджує факт купівлі товару. У Держпродспоживслужбі наголошують, що споживачам не слід соромитися запитувати у продавця цю інформацію, адже це їхнє право.
Напередодні ми розповідали, що у магазинах, де передбачено самообслуговування, оператори ринку мають потурбуватись про забезпечення гігієнічних вимог та наявність спеціальних засобів.
Також ми повідомляли, що на сезонних ярмарках Києва заборонили продаж низки продуктів.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.