Міністерство соціальної політики України надало роз’яснення для громадян, які отримали смс-повідомлення про переказ через Western Union для отримання грошової допомоги від міжнародних організацій.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу Мінсоцполітики.
Як зазначили в прес-службі, коли міжнародна організація приймає рішення про нарахування грошової допомоги людям, що залишили заяву на платформі єДопомога, вона надсилає SMS-повідомлення з кодом банківського переказу від Western Union (MTCN-код) для отримання готівки.
Перевірити або відстежити переказ можна за посиланням.
Використавши MTCN-код для переказу грошової допомоги безпосередньо на свій банківський рахунок через онлайн-банкінг для клієнтов ПриватБанку, Ощадбанку або Акцент Банку (А-Банку)
Отримати готівку у будь-якому відділенні наступних банків-партнерів: ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укргазбанк, "Українська фінансова група", а також "Укрпошта", "Нова пошта".
Якщо неможливо переказати готівку на свій рахунок онлайн, можна відвідати будь-яке відділення партнера Western Union (ПриватБанк, А-Банк, "Нова пошта", Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, "Укрпошта", Укргазбанк, "Українська фінансова група").
Якщо неможливо отримати готівку у відділенні партнера Western Union, можна зателефонувати за безкоштовним номером телефону 0800600122.
Нагадаємо, Мінсоцполітики припинило прийом заявок на платформі єДопомога на виплату грошової допомоги від міжнародних організацій через те, що громадяни України вже подали понад 10 млн заявок.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.