Пікап Peugeot Landtrek оновився. Рестайлінг практично не позначився на зовнішності пікапа. З обновок – лише інші радіаторні грати з шаховим малюнком, сучасна емблема бренду Peugeot і темний декор замість хрому, а задній борт тепер прикрашений великою назвою марки.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу компанії.
Як і раніше, в гамі є версії з однорядною та дворядною кабіною (відповідно 5,39 та 5,33 м у довжину). Новий логотип з'явився і на кермі, але головна зміна в салоні – сучасна медіасистема, яка зберегла колишній, 10-дюймовий екран, але має іншу структуру меню, графіку та віджети плюс бездротове підключення протоколів Apple CarPlay та Android Auto.
Найголовніше – у гамі з'явилася топ-версія з турбодизелем 2.2 Multijet, який відомий за європейськими фургонами та мікроавтобусами концерну Stellantis. Такі мотори почали ставити на Landtrek ще минулого літа, але це були версії потужністю 180 к.с. з шестиступінчастими коробками передач і такою ж трансмісією part-time, що у молодших модифікацій. Тепер дизель 2.2 запропонований в ще більш форсованому варіанті (200 к.с., 450 Нм), з ним поєднуються шестиступінчаста "механіка" або восьмиступінчастий "автомат" ZF, а повний привід – з муфтою автоматичного підключення передньої осі.
Більш того, така топ-версія має дискові задні гальма (замість барабанів) та електромеханічний ручник, а електричний підсилювач керма дозволив додати адаптивний круїз-контроль з утриманням авто у смузі.
При цьому в гамі залишилися і всі попередні версії з китайськими двигунами. Це турбодизель 1.9 (150 к.с., 350 Нм) і бензиновий турбомотор на 2,4 л (210 к.с., 320 Нм). Основним виробничим майданчиком для пікапів Peugeot Landtrek залишається китайський завод Baoneng Motor, але збірка авто також ведеться в країнах Африки та Південної Америки.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.